וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבד ברמב"ם: מדוע איש לא מבקר התינוק מהתאונה?

ניר יהב וקובי מנדל

10.9.2012 / 11:45

הפעוט מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים, ומאז התאונה אמש איש לא בא לבקרו. ככל הנראה, האישה שנהרגה בתאונה היא אמו, שהתגרשה לפני עשור. משפחתה מתנערת ממנה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

הערפל סביב זהות התינוק המאושפז בבית החולים רמב"ם בחיפה מאז התאונה בה נפגע אתמול בכביש הסרגל (65) מתחיל להתפזר, אם כי עדיין רב הנסתר על הגלוי. התינוק נפגע בתאונה הקטלנית בה נהרגו אישה, גבר וילד בן חמש. ככל הנראה, האישה, במקורה מיפו ובעשר השנים האחרונות התגוררה בישוב יפיע שליד נצרת לאחר שהתגרשה מבעלה – היא אם התינוק. מבית החולים נמסר לוואלה! חדשות כי "עדיין אין זיהוי רשמי של התינוק וכי נעשית פעולה מאוד רגישה לאתר את המשפחה ולשכנע אותה להגיע לבית החולים". עוד נמסר כי גם המשטרה מעורבת בניסיונות השכנוע.

גורמים המכירים את המשפחה מסרו לוואלה! חדשות כי בני משפחתה של האישה מתגוררים עדיין ביפו, אולם "הם אינם מכירים בה ומתנערים ממנה". בינתיים, גופת האם מנותחת במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

מאז התאונה, מנסה צוות הרווחה בבית החולים רמב"ם ליצור קשר עם משפחת התינוק, אולם ללא הצלחה. מצבו של התינוק, המאושפז ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים מוסיף להיות קל, ובהמשך היום הוא יועבר למחלקה הכירורגית. בתוך כך, מתברר כי ההרוגה לא היתה נשואה לסעיד עסלי מכפר קרע בוואדי ערה שנהרג אף הוא בתאונה. קרובי משפחתו של עסלי, גבר נשוי ואב לילדים, לא מכירים את זהות האישה שנהרגה עמו.

במהלך הלילה נעצר נהג הטרקטור שהיה מעורב בתאונה, בתום חקירתו. הנהג חשוד באי-ציות לתמרור המורה על מתן זכות קדימה, מה שהוביל על פי החשד לפגיעה בכלי הרכב בו נסעו ההרוגים.

עוד בנושא:
התינוק שנפצע בתאונה עדיין לבד, נהג הטרקטור נעצר
שלושה הרוגים בהתנגשות טרקטור וג'יפ בכביש הסרגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully