וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התינוק שנפצע בתאונה עדיין לבד, נהג הטרקטור נעצר

קובי מנדל וקובי דוד

10.9.2012 / 8:35

איש לא הגיע לבקר את התינוק שנפצע בתאונה בכביש הסרגל בה נהרגו גבר, אישה וילד בן חמש. התינוק מאושפז במצב קל בבית החולים רמב"ם. נהג הטרקטור חשוד שלא נתן זכות קדימה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

ביום שאחרי התאונה המחרידה בכביש הסרגל (כביש 65) בה נהרגו גבר, אישה ובנה בן החמש, עדיין איש לא הגיע לבקר את התינוק שנפצע ומאושפז ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם בחיפה. מבית החולים נמסר כי עבר עליו לילה שקט ומצבו מוגדר קל, וכי בהמשך היום (שני) הוא יועבר למחלקה הכירורגית.

תאונת דרכים סמוך לקיבוץ מגידו: זוג הורים ובנם נהרגו. שלומי גבאי
התינוק מאושפז במצב קל. זירת התאונה אתמול/שלומי גבאי

בתוך כך, נהג הטרקטור שהיה מעורב בתאונה נעצר במהלך הלילה, בתום חקירתו. הנהג חשוד באי-ציות לתמרור המורה על מתן זכות קדימה, מה שהוביל על פי החשד לפגיעה בכלי הרכב בו נסעו ההרוגים.

בוחני התנועה של משטרת הצפון מסרו הבוקר כי מלאכת הזיהוי של ההרוגה והבן עדיין לא הסתיימה בשל הנסיבות הטרגיות של התאונה. בנוסף, עדיין מתקשים לאתר את משפחתה.

אבל כבד ירד על הכפר בו מתגורר אחד ההרוגים בתאונה. חבר הכנסת ג'מאל זחאלקה (בל"ד), ידיד משפחת הגבר ותושב הכפר בו מתגוררת המשפחה, אמר כי "מדובר באסון ובטרגדיה מזעזעת. כולנו המומים וכואבים את כאב המשפחה". על ההרוג, סיפר זחאלקה, כי מדובר באדם שהיה "חביב על כולם, עם לב טוב ואדם שעוזר לכולם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
תאונת דרכים קטלנית ליד עפולה, 3 הרוגים, ספטמבר 2012. פאנט
"מדובר באסון ובטרגדיה מזעזעת"/פאנט

מחקירת בוחני התנועה של מחוז הצפון במשטרה עלה כי טרקטור שרצה לפנות שמאלה, לעלות על הכביש הסואן ולנסוע לכיוון עפולה, לא נתן זכות קדימה לג'יפ מסוג ניסאן, שהמשיך בכיוון נסיעה מעפולה לתל אביב. כתוצאה מכך, התנגש הג'יפ חזיתית בטרקטור. ראש ענף תאונות, סנ"צ יוסי חתוכאי, ציין כי "מדובר בתאונה מחרידה, שכפי הנראה מפרטי החקירה הראשונית הגורם האנושי הוא שגרם לטרגדיה".

עוד בנושא
אבל בבית משפחת ההרוג בכביש הסרגל: "כל הכפר בהלם"
3 בני אדם נהרגו בהתנגשות טרקטור וג'יפ בכביש הסרגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully