וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התינוק הפצוע: מרכזיית רמב"ם קרסה מפניות לאמצו

קובי מנדל

11.9.2012 / 9:50

בן השנה שנפצע בתאונה הקשה בכביש הסרגל נותר לבדו בבית החולים. מרמב"ם נמסר כי עשרות משפחות התקשרו והביעו רצון לאמץ את הפעוט - שככל הנראה יועבר למשפחה אומנת

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

סיפור התינוק בן השנה שנותר בחיים מהתאונה הקטלנית שאירעה שלשום בכביש הסרגל (65) ריגש אלפי ישראלים. מבית החולים רמב"ם, בו הוא מאושפז במחלקה הכירורגית, מסרו הבוקר (שלישי) לוואלה! חדשות כי מרכזיית בית החולים קרסה אמש בעקבות הפרסומים אודות התינוק שנותר לבד בבית החולים לאחר מות אמו. עשרות משפחות התקשרו והביעו רצון לאמץ את הפעוט, סיפרו ברמב"ם.

עם זאת, בבית החולים הסבירו לפונים כי הנושא נתון להחלטת גורמי הרווחה, וכי הפתרון המסתמן כעת הוא שהתינוק יועבר למשפחה אומנת. בתוך כך, מצבו של הפעוט השתפר, והוא צפוי להשתחרר מבית החולים בהמשך היום, או מחר.

בתאונה הקשה בה נהרגה אמו של הפעוט, נהרג גם אחיו בן החמש וגבר נוסף. עד אתמול בשעות הערב לא הגיע איש לבקרו ביחידה לטיפול נמרץ בה היה מאושפז, אלא שאז הגיעו בני משפחתה של האם למיטת התינוק. האם, במקורה ביפו, התגוררה בעשר השנים האחרונות ביישוב יפיע שליד נצרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפעוט מטופל בית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול הורה בית משפט השלום בנצרת להאריך עד יום חמישי את מעצרו של סיף כחילי סעאידה, נהג הטרקטור שהתנגש ברכב שבו נסעו שלושת ההרוגים בכביש הסרגל. סעיאדה, שנפצע גם הוא באורח קל, חשוד בעבירות של הריגה, חבלה של ממש ואי-ציות לתמרור זכות קדימה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully