וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחסן אמצעי לחימה נחשף ליד שער שכם בירושלים

11.9.2012 / 15:00

הותר לפרסום כי בחודש שעבר מצאו חוקרי שב"כ ומשטרה כלי נשק ותחמושת במחסן ששימש כחנות ירקות בבירה. שני אחים, תושבי מזרח העיר, נאשמים באחזקתם. עוד שישה נעצרו

צילום: קובי נתן, עריכה: טל רזניק

שוטרי היחידה המרכזית במחוז ירושלים ושירות הביטחון הכללי חשפו מחסן אמצעי לחימה סמוך לשער שכם בירושלים – כך הותר היום (שלישי) לפרסום. לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגשו אתמול כתבי אישום נגד בילאל ומאזן מסוועדה, שני אחים תושבי שכונת סילואן שבמזרח ירושלים הנאשמים באחזקת אמצעי הלחימה שהתגלו במחסן. הם נעצרו עד תום ההליכים. שלושה תושבי מזרח העיר נוספים חשודים במעורבות בפרשה וכן שלושה שוהים בלתי חוקיים מחברון.

בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל במשטרת מרחב דוד, על רקע היערכות המשטרה לאבטח את התפילות בהר הבית בתקופת הרמדאן שחל בחודש שעבר, פשטו בלשים וחוקרים ב-8 באוגוסט השנה על בניין מגורים ברחוב סולטאן סולימאן בירושלים. במחסן הבניין, ששימש את החשודים כחנות ירקות, מצאו השוטרים שני מטעני חבלה, תת מקלע מסוג Scorpion, רימון רסס, אקדחים מסוגים שונים, משתיקי קול, מחסניות, כדורי אקדח וכדוריות ברזל. כמו כן גילו השוטרים במקום 250 אלף שקלים במזומן, תמונות של מחבלים, צעיפים ודגלים של ארגוני חמאס והג'יהאד האיסלמי וכן מדי צה"ל.

המשטרה: "החקירה לא עדיין לא הסתיימה"

הבניין שבו נמצאו כלי הנשק ממוקם בנקודה השולטת על שער שכם, ובמשטרה חששו כי גורמי טרור ינצלו זאת כדי לבצע פיגוע במהלך חג הרמדאן.

במהלך חקירת האחים מסוועדה הם טענו כי סחרו באמצעי הלחימה, אך הכחישו כי התכוונו לבצע פעולות טרור. קצין חקירות במפלג המיעוטים בימ"ר ירושלים, פקד שאדי אבו-טריף, אמר בעקבות חשיפת כלי הנשק כי "החקירה בנושא עדיין לא הסתיימה. מהחקירה עולה כי מדובר בסחר באמצעי לחימה אך נבדק גם חשד לרקע חבלני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully