וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: צפו בתיעוד טורנדו מדירה בניו יורק

לפי השירות המטאורולוגי בארצות הברית, הסופה קרעה כבלי חשמל והעיפה מכוניות. בשירותי הכבאות בעיר מסרו כי עצים נעקרו וחלק מגג של בניין הוסר. עדת ראייה: "הכל פשוט רעד"

השירות המטאורולוגי בארצות הברית דיווח אתמול (שבת) על סופת טורנדו שייתכן והגיעה למחוז קווינס שבניו יורק. על פי הדיווח, הסופה קרעה כבלי חשמל, העיפה מכוניות וגרמה לנזק רב לרכוש. ממשטרת ניו יורק אישרו את הדיווח, ומסרו כי אין נפגעים בשלב זה כתוצאה מן הסופה.

"זה נראה כמו טורנדו וזה לקח עמו הכל לאוויר" אמרה קתלין וולש בת ה-24, עדת ראייה העובדת במועדון גלישה מקומי. "החלונות בכל הבניין נופצו, כל האורות כבו, והגשם נשטף לתוך המבנה. הכל פשוט רעד", הוסיפה וולש. גורם ממחלקת כיבוי האש בניו יורק, אמר כי היו דיווחים על מפגעים ברחבי העיר, כמו עצים שנעקרו ממקומם בברוקלין, וחלק מגג של בית שנעקר ממקומו.

מזג האוויר הקשה, גרם בין היתר לדחייה במשחק הגמר לנשים בטורניר הטניס היוקרתי ה-"u.s open" שנערך מדי שנה בקווינס, מהיום בערב למחר. השירות המטאורולוגי בארצות הברית, הזהיר כי ייתכנו סופות במהלך הערב בחלקים אחרים של צפון מזרח המדינה, הכוללים את ניו ג'רזי, קונטיקט, מרילנד, ופנסילבניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully