וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע נהרג בהתנגשות עם רכב ליד קריית מלאכי

רמי שני

7.9.2012 / 21:03

אישה נוספת נפצעה באורח בינוני, בתאונה שאירעה בכביש 3. הגבר פונה על ידי מסוק לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם נקבע מותו. הבוקר נהרגה הולכת רגל כבת 70 סמוך לירושלים

בתאונת דרכים שאירעה הערב (שישי) בכביש 3 ליד היישוב מרכז שפירא, סמוך לקריית מלאכי, נהרג גבר כבן 45 ואישה אחרת כבת 40 נפצעה באורח בינוני. השניים רכבו על אופנוע והתנגשו עם מכונית פרטית. רוכב האופנוע הובהל על ידי מסוק מגן דוד אדום לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם נקבע מותו. משטרת התנועה פתחה בחקירה לבירור נסיבות התאונה.

פרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב לכיש קיבלו הערב קריאה על שני רוכבי אופנוע שנפגעו בכביש 3, והעניקו טיפול רפואי במקום לגבר, שהיה במצב קשה מאוד, עם פגיעה רב-מערכתית ופגיעת ראש קשה. הוא הועבר כשהוא מחוסר הכרה ומונשם במסוק מגן דוד אדום לבית החולים איכילוב. בנוסף, טיפלו במקום גם באישה שנפצעה באורח בינוני עם פגיעות בגפיים ובבטן, שפונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים קפלן שברחובות.

זירת התאונה:

מוקדם יותר היום נהרגה הולכת רגל כבת 70 מפגיעת רכב בכניסה להתנחלות גבעת זאב הסמוכה לירושלים. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה. אתמול נער בן 12 נפצע באורח קשה מפגיעת כלי רכב ביישוב דליית אל-כרמל. צוות של כונני איחוד הצלה העניק לו טיפול ראשוני, וניידת של מד"א פינתה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהוא סובל מחבלות בראשו וברגליו. חוקרי אגף התנועה של מרחב חוף חוקרים את נסיבות התאונה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully