וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר ואישה נהרגו בתאונת דרכים קטלנית ליד קלנסווה

שלומי גבאי

4.9.2012 / 11:00

כוחות הצלה שהוזעקו לזירת התאונה, בין רכב פרטי למשאית, חילצו מהמכונית 4 נוסעים ונאלצו לקבוע את מותם של שניים, בשנות ה-30 לחייהם. במקום 3 פצועים נוספים, בהם אחד קשה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

גבר ואישה בשנות ה-30 לחייהם נהרגו בתאונת דרכים קשה שאירעה הבוקר (שלישי) בין משאית לכלי רכב פרטי, בין הכפר קלנסווה ליישוב שער אפרים בשרון.

שלושה בני אדם נוספים נפגעו בתאונה, בהם שני נוסעי הרכב הפרטי הנותרים שנפצעו באורח קשה ובינוני, ונהג המשאית שנפצע באורח קל. שירותי כיבוי השרון שהוזעקו למקום חילצו את ארבעת נוסעי המכונית שנלכדו תחת המשאית, ולאחר ניסיונות החייאה - נאלצו קבעו את מותם של שניים מהם. מחקירה ראשונית עולה כי התאונה נגרמה בעקבות סטייה של אחד מכלי הרכב שהיו מעורבים בה מנתיב הנסיעה.

תאונת דרכים קטלנית שבה נהרגו גבר ואישה בקלנסווה , ספטמבר 2012. שלומי גבאי
נוסעי המכונית הפרטית נמצאו לכודים. זירת התאונה, היום/שלומי גבאי

מחקירה ראשונית עולה כי נהג המכונית הפרטי נסע מהעיר טייבה מערבה, לכיוון קלנסווה, כאשר בשלב זה נחסמה דרכו בידי רכב אחר, בקטע כביש בו משתלבים שני נתיבים לאחד. בשל כך, סטה נהג הרכב לעבר אי-התנועה ונסע בנתיב הנגדי, מכיוונו הגיעה המשאית. נהג המשאית שככל הנראה הבחין ברכב שנכנס לנתיבו ניסה לבלום - אך התנגש ברכב. כתוצאה מכך נפגעו הנוסעים ברכב הפרטי, כולם בני משפחה אחת, תושבי קלנסווה.

דורון מה-טוב, חובש מתנדב בארגון "איחוד הצלה" סניף קרני שומרון, סיפר כי "מדובר ברכב פרטי שנלכד תחת משאית, שניים מנוסעי הרכב - גבר ואשה - נהרגו. כוחות הכיבוי חילצו אותם ורופא קבע את מותם, בעוד נהג המשאית נפצע קלות". לדבריו, בעקבות התאונה הגיעו למקום כוחות צבא ומשטרה גדולים והכביש נסגר לתנועה לשני הכיוונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
תאונת דרכים קטלנית שבה נהרגו גבר ואישה בקלנסווה , ספטמבר 2012. שלומי גבאי
תושבי קלנסווה האשימו את מע"צ: "ביישוב יהודי זה לא היה קורה". זירת התאונה, היום/שלומי גבאי

תושבי קלנסווה הסמוכה האשימו בעקבות התאונה את מע"צ, בגין היעדר שילוט בכביש. "בכביש של יישוב יהודי זה לא היה קורה", טענו. הם סיפרו כי במשך שנים הם פונים למע"צ, למשטרה ולשאר הרשויות הרלוונטיות כדי שיציבו שילוט מתאים שיודיע שהכביש הופך לנתיב אחד. לטענתם, כל פניותיהם אינן נענות, הרשויות מזלזלות בהם ואין זו התאונה הקטלנית הראשונה בכביש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully