וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב שבתו הפעוטה נדרסה למוות: "עזרו לנו לאתר הנהג"

רמי שני

7.9.2012 / 2:40

כשלושה שבועות חלפו מאז נדרסה הפעוטה שחר ליכטנשטיין למוות במתקן לשטיפת רכב בבאר שבע. אביה ביקש ממי שהיה עד לטרגדיה ליצור עמו קשר: "בלי עדים זו מילה שלי מול הנהג"

בני משפחת ליכטנשטיין מבאר שבע איבדו לפני כשלושה שבועות את בתם שחר בת השנה וחצי, לאחר שנדרסה במכון לשטיפת רכב בעיר. השבוע פרסם האב, מושיק, סטטוס בפייסבוק, בו ביקש מאנשים שהיו עדים לטרגדיה ליצור קשר עם המשטרה וליידע גם אותו. "המשטרה לא הצליחה לאתר כמעט עדים", כתב ליכטנשטיין, "בלי עדים זו מילה שלי מול מילה של הנהג".

ליכטנשטיין הדגיש כי הוא מחפש עד ראייה ספציפי, שכל שידע עליו הוא שמדובר ב-"אבא של ילד בן שלוש בשם עומר". האב סיפר לוואלה! חדשות: "חייבים למצוא עדים לדריסה, כדי שניתן יהיה להביא את הנהג למשפט".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הפנייה של אביה של שחר, מושיק ליכטנשטיין בפייסבוק/מערכת וואלה, צילום מסך

האב אמר עוד כי הוא סמוך ובטוח שהמשטרה תמשיך ותפעל לאיתור עדי ראיה. "חשוב לי להגיד שאני סומך על המשטרה ואני בטוח שהם יעשו הכול כדי להבין מה קרה שם", אמר.

מחקירת האירוע עולה כי שחר הגיעה יחד עם אביה למכון שטיפת הרכב ביום התאונה, ובשלב מסוים הסתובבה ככל הנראה ללא השגחה במתחם המכון. רכב שנע קדימה, כדי לצאת ממסדרון המברשות לניקוי חיצוני, פגע בפעוטה וגרם למותה. הנהג לא הבחין בפגיעה בשחר, בעת שהוא נסע לנקודת הניקוי הפנימי.

במשטרה אומרים, כי קיימת אפשרות שהנהג לא יכול היה לראות את שחר, בשל קומתה הנמוכה. "נסיבות הימצאותה סמוך לרכב בעת שהוא יצא ממסדרון המברשות נחקרות עתה על ידי המשטרה", הסביר ראש לשכת התנועה בנגב, רב פקד יובל פז. "כמו כן, נבדקות נסיבות התאונה בכללותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully