וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון קרי: מאמין לנתניהו - ולא למילה אחת של רומני

יעל אבן אור, ארה"ב

7.9.2012 / 4:09

קרי, שהיה מועמד לנשיאות ב-2004, שיגר מתקפה ארסית לעבר רומני - והחמיא לישראל. בנאומו, ציין שאובמה חיסל את בן לאדן, שיחרר את הלובים מקדאפי - ונאבק בגרעין האירני

רגע לפני נאומו החשוב של הנשיא, ברק אובמה, ג'ון קרי, הסנאטור הדמוקרטי הבכיר שהיה מועמד לנשיאות, משגר לפנות בוקר (שישי) מתקפה חריפה וארסית במיוחד על מיט רומני, המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית.

בנאום שנשא בוועידה הדמוקרטית בשארלוט, קרולינה הצפונית, הגן קרי על הנשיא המכהן, ואמר כי אובמה מחויב יותר מאי פעם לביטחונה של מדינת ישראל. לדבריו, "אני מעדיף תמיד להאמין לראש הממשלה, בנימין נתניהו, מאשר להאמין למילה אחת שאומר מיט רומני".

בחירות בארה"ב - סיקור מלא בוואלה! חדשות

הסנאטור ג'ון קרי נואם בוועידה הדמוקרטית בקרוליינה הצפונית, ספטמבר 2012. רויטרס
ג'ון קרי בנאומו לפנות בוקר בוועידה בשארלוט/רויטרס

קרי היה מועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, וב?2004 הפסיד בבחירות לג'ורג' וו. בוש. כיום הוא עומד בראש ועדת הסנאט ליחסי חוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"רומני לא יודע הרבה, אבל יועציו יודעים הרבה על כלום"

בנאומו, עשה קרי שימוש עוקצני בסיסמה המשמשת את המפלגה הרפובליקנית, לפיה על האמריקנים לשאול את עצמם האם מצבם השתנה לטובה בארבע השנים האחרונות. הוא שאל את הקהל הנלהב: "ומה עם אוסמה בן לאדן – שאלו אותו מה מצבו כעת, והיכן הוא נמצא אחרי ארבע שנים".

נוסף על חיסולו של בן לאדן, הזכיר קרי נקודות בולטות נוספות מניסיונו הצבאי של הנשיא אובמה, והביא כדוגמה את המבצע של ברית נאט"ו בלוב. לדבריו, "כעת, מועמר קדאפי איננו, והעם הלובי שוחרר. כל זאת מבלי שחייל אמריקני אחד נפגע".

בהתייחסו לאירן, אמר קרי כי הנשיא אובמה עושה כל שביכולתו כדי למנוע מאירן להתחמש בנשק גרעיני. מנגד, אמר קרי כי מיט רומני "לא יודע הרבה על מדיניות החוץ - אך יש לו יועצים נאו-קונסרבטיביים, שיודעים את כל הדברים הלא נכונים".

ומה חושב ולדימיר פוטין על מיט רומני?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully