וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בני זוג התחזו לרופאים ומכרו חומרים מסוכנים

גלעד גרוסמן

6.9.2012 / 11:28

אבי וענת מייזלס נאשמים כי התחזו לרופאים וסיפקו למאות לקוחות כדורי הרזיה שהכילו חומרים מסוכנים. לפי כתב האישום, גם לאחר ששוחררו ממעצר המשיכו ה"רופאים" בפעילותם

בנובמבר 2014 התיק נסגר מחוסר ריאות

כתב אישום הוגש באחרונה לבית משפט השלום בתל אביב נגד אבי וענת מייזלס, בני זוג מבאר יעקב, הנאשמים שהתחזו לרופאים ומכרו כדורי הרזיה שהכילו חומרים מסוכנים, במסווה של חומרים טבעיים. השניים נאשמים בקבלת דבר במרמה, עבירה על פקודת הרופאים, עבירה על פקודת בריאות הציבור ושיבוש הליכי משפט. בני הזוג שוחררו ממעצר.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת דין גלית אפרתי מפרקליטות מחוז תל אביב, השניים הפעילו במשך כשמונה שנים עסק שבאמצעותו הציעו ללקוחות תפריטי דיאטה, שקילה שבועית, כדורים ובקבוקי נוזל שלטענתם מסייע להרזיה. במהלך השנים טיפלו השניים ביותר מ-1,500 לקוחות ששילמו בתמורה לשירות מאות שקלים בחודש.

לטענת הפרקליטות, למרות שהשניים מעולם לא למדו רפואה, הם קראו לשיטת ההרזיה שלהם "שיטת ד"ר מייזלס" ותלו שלט על דלת המרפאה שבו נכתב "ד"ר מייזלס". כך נכתב גם על התפריטים שמסרו ללקוחות. כמו כן, מייזלס הציג עצמו כ"ד"ר אבי" ואמר ללקוחות שהוא כירופרקט בעל תואר בנטורופתיה, והנחה את מזכירתו לומר ללקוחות שמדובר בטיפול בפיקוח רפואי.

הודיעו ללקוחות כי חזרו לעבוד

מכתב האישום עולה כי השניים ייבאו לישראל, באמצעות רשת האינטרנט, כדורים שהכילו חומרים מסוכנים, אותם הציגו ללקוחות ככדורים המכילים חומרים טבעיים בלבד. בני הזוג מכרו גם כדורים שהכילו את צמח ההודיה, שאינו מוכר על-ידי משרד הבריאות כצמח מאכל.

לאחר ששוחררו ממעצר, בני הזוג מייזלס יצרו קשר עם פקידה במשרדם, למרות שבית המשפט אסר על כך, והורו לה להתקשר ללקוחות ולהודיע כי הם חזרו לעבוד. מייזלס טען בפני אחד מלקוחותיו כי יש בידיו אישור ממשרד הבריאות, וללקוח אחר סיפר כי הוא לא חייב להתייצב לחקירת משטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully