וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזה לחולה סרטן - וקיבל מחבריו תרומות

27.8.2012 / 11:00

תושב רמת גן שעובד בחברת ליסינג נעצר בחשד שהוליך שולל את חבריו לעבודה שאף ערכו למענו אירוע התרמה במהלכו נאספו עשרות אלפי שקלים. "שימוש ציני במחלה נוראית"

תושב רמת גן בן 30 נעצר אתמול (ראשון) בחשד שהתחזה בתקופה האחרונה לחולה סרטן בפני חבריו לעבודה, וכך קיבל מהם במרמה עשרות אלפי שקלים בתרומות ובהלוואות, שנועדו, כביכול, לסייע לו. חבריו אף הגדילו לעשות וערכו לכבודו ערב התרמה.

החשוד, המשמש בתפקיד בכיר בחברה מוכרת לליסינג ולמכירת כלי רכב, הצליח להוליך שולל את חבריו במשך מספר חודשים. הוא סיפר להם שחלה במחלה הקשה, ואף גילח את ראשו כדי לשוות לעצמו מראה חולני. על פי החשד, הוא אף זייף מסמך רפואי המציג את מחלתו.

חבריו מיהרו להתגייס לעזרתו. במבצע שנערך במשרד, הקצו כל העובדים סכום כסף מהמשכורות שקיבלו עבור חברם ובשלב מסוים אף ארגנו ערב התרמה, בו גייסו כספים, שנועדו לממן את טיפוליו. סכום הכסף שנאסף עבורו הסתכם, כאמור, בעשרות אלפי שקלים.

אשתו של החשוד חשה הקלה כשגילתה שאינו חולה

על פי החשד, ניצל האיש את העובדה שאשתו עובדת בבית חולים, על מנת לזייף את המסמכים ולהציג ציוד רפואי. את העובדה שהוא מתגורר ליד בית החולים, ניצל על מנת לקבל ביקורים שם. עם זאת, במשטרה לא חושדים שאשתו הייתה מעורבת בהונאה, וככל הנראה אפילו היא חשבה שבעלה חולה בסרטן.

לאחרונה התעורר חשדם של העובדים, ששכרו בלש פרטי, אשר דיווח להם על המרמה. הם הגישו תלונה במפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב, בפיקודו של סגן ניצב מאיר כהן, שם החלו לחקור את המקרה. בעקבות החקירה, בפיקודה של מפקח אילנה סתיו, פשטו אתמול בלשי מפלג הונאה על ביתו של החשוד ועצרו אותו. בביתו גם מצאו הבלשים את המסמך המזויף וכן ציוד רפואי.

בחקירתו הודה החשוד בחלק מהעבירות המיוחסות לו. הוא אף הודה בפני חוקריו כי הוא נוהג להשתמש במריחואנה רפואית. החוקרים, שגבו עדות מאשתו של החשוד, הופתעו לשמוע כי היא חשה הקלה כשגילתה שבעלה אינו חולה בסרטן.

הבוקר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים. במשטרה חושדים שיתכן שהאיש הוציא במרמה כספים מגורמים נוספים. העבירות המיוחסות לו הן קבלת דבר במרמה, זיוף ושימוש במסמך מזויף. "אנחנו מתייחסים לאירוע הזה בחומרה רבה", אמר סגן ניצב כהן בשיחה עם וואלה! חדשות. "מדובר בחשוד שעשה שימוש ציני ומכוער במחלה נוראית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully