וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב נאשם בניסיון לרצוח בתו בחניקה: "התחננה שיפסיק"

רמי שני

5.9.2012 / 14:02

תושב אשדוד נאשם שתכנן לרצוח גם את אשתו ולהתאבד, בשל דכאון שנבע ממצבו הכלכלי. לאחר שהתמוטטה חשב הנאשם את בתו למתה, אך היא איבדה את הכרתה. האב הודה במעשה ושחזר אותו

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד תושב אשדוד, בן 47, המואשם שחנק את בתו בכוונה לרצוח אותה, כחלק מתכנית שרקם לרצוח את בתו ואשתו - ולהתאבד. זאת, על רקע דיכאון ממנו סבל הנאשם ואשר נבע ממצוקה אישית, ככל הנראה בשל מצבה הכלכלי של המשפחה.

המקרה אירע שבועות בודדים לאחר שעלתה המשפחה ארצה מקנדה, והתיישבה באשדוד. ביום חמישי האחרון של חודש אוגוסט, העיר האב את בתו בת ה-14, שלא מיהרה לקום ובכך הרגיזה את אביה, שניסה להאיץ בה פן תאחר לבית הספר, בעוד הנערה הגיבה בביטול, כאילו היה הדבר מובן מאליו. תשובה של הבת הוציאה את האב משלוותו והוא ניגש אליה מאחור, לפת את צווארה והחל לחנוק אותה בחוזקה.

הבת התחננה בפני האב: "תפסיק, אתה הורג אותי"

על פי כתב האישום, הבת התחננה בפני אביה שיפסיק, וצרחה: "אתה הורג אותי", בעודה מחייגת לאימה בטלפון הסלולרי. האב התעלם ממצבה של בתו, הפיל אותה למיטתה והמשיך בחניקה עד שאיבדה את הכרתה. אז, התיר האב את חגורת החצאית שלבשה והידק אותה סביב צווארה. בשלב זה הבחין הנאשם בגוון פניה של בתו שהפך סגול וללשונה שהשתרבבה מפיה, והיה משוכנע שהנערה מתה. האב שחרר את אחיזת החגורה ומיהר לבקש עזרה משכניו, שיסייעו לו להזעיק משטרה. צוות סיור שהגיע לבית הבין את חומרת הפגיעה והזעיק למקום צוות מגן דוד אדום.

כששב האב לחדרה של הילדה התברר לו ששגה בהערכתו, וכי תגובתה נבעה מאיבוד הכרה ולא ממוות. צוות מגן דוד פינה אותה במצב בינוני לבית החולים קפלן ברחובות, בעוד האב נעצר לחקירה, במהלכה הודה במעשה ושחזר אותו. המשטרה ביקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully