וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטרף למירוץ: "זומבי" מתמודד על נשיאות ארה"ב

בעלי יכול לטפל בנושאים שמוטלים על הרצפה, משום שגם הוא שכב על הרצפה" - כך הכריזה אשתו של המועמד הזומבי. אך אל דאגה, מדובר בקמפיין פרסומי לסדרת אימה בטלוויזיה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

ברק אובמה ומיט רומני - כדאי לכם להיזהר, מתחרה חדש הגיע. בזמן ששני המתמודדים על נשיאות ארצות הברית מחליפים הערות עוקצניות ומשקיעים במסע הבחירות שלהם, יש מי שמנסה "לקום מן המתים" ולהפתיע את אמריקה – המועמד הזומבי הראשון בהיסטוריה של ארצות הברית.

כמו אן רומני ומישל אובמה, גם פטי מורגן-זומבי, אשתו של המועמד, מפגינה את כישוריה בתור הרעייה התומכת. "הוא המועמד הזומבי הראשון ואנחנו חושבים שהוא יצליח. חלק מהמועמדים יצליחו במדינות 'הכחולות', אחרים יצליחו במדינות 'האדומות', אבל אנחנו מתאימים למדינות המתות".

הגברת זומבי מתייחסת ברצינות יתרה לתפקידה, למרות העובדה שמדובר בסך הכל בחלק מקמפיין פרסומי לסדרת האימה של רשת AMC האמריקאית, The Walking Dead – "המתים המהלכים", המתארת עולם אפוקליפטי עליו השתלטו זומבים. "בעלי רץ לנשיאות כי הוא יכול היה לטפל בנושאים שמוטלים על הרצפה, משום שגם הוא שכב על הרצפה, אך הוא החליט לקום והוא מתכוון להילחם למען שוויון בהזדמנויות צפייה לכל", סיכמה פטי.

לקריאה נוספת:
יש אובמה, יש חברים: הנשיא מציג בירה תוצרת הבית הלבן
זעם על מטה אובמה: תשדיר האשים רומני במות אישה
סקנדל אמנותי: מישל אובמה כשפחה חשופת חזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully