וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הושפלתי ונעצרתי על גללי כלב שלא שלי"

שירז אמרטלי טוענת כי פקחית של עיריית תל אביב דפקה על דלתה, והאשימה אותה שלא אספה את צואת כלבה בלא הוכחה. בהמשך רדפה אחריה הפקחית באוטובוס, וקראה לשוטרת שעצרה אותה

יח"צ - חד פעמי

האזינו לאמרטלי פורשת בפני שוטר את טענותיה למחרת האירועים

האשמת שווא, השפלה, עיכוב שלא לצורך ומעצר בכוח, וכל זאת בטענה נטולת ביסוס על שלא ניקתה את גלליו של כלבה משטח ציבורי - כך תיארה בשיחה עם וואלה! חדשות שירז אמרטלי את שעבר עליה אתמול (שני). לטענתה, פקחית ו"נאמן ניקיון" מטעם עיריית תל אביב דפקו על דלת ביתה והאשימו אותה על מעשה שלטענתה לא ביצעה.

הקלטת שיחה בין שירז אמרטלי לשוטר.
הואשמה לשווא? אמרטלי עם כלבה

"הפקחית אמרה שיש לה תמונות של הגללים שלא ניקיתי, ביקשתי לראות אותן והיא גמגמה והודתה שאין תמונות, אבל 'נאמן ניקיון' של העירייה ראה את המעשה", גוללה אמרטלי את אירועי האתמול. "היא איימה שתביא ניידת אם לא אביא לה תעודת זהות, אבל לא רציתי להזדהות ולקבל דו"ח על דבר שלא עשיתי". לאחר מכן, טוענת אמרטלי, נלקחה למקום אקראי בטענה כי נמצאת שם צואת כלבה, מבלי שניתן יהיה להוכיח זאת. "בשלב מסוים, אמרתי לה שתשלח את הדו"ח בדואר, אבל אני עם הקרקס סיימתי וצריכה ללכת לעבודה, אז היא צעקה שאני נמלטת, רדפה אחריי לאוטובוס וביזתה אותי כשהיא מספרת לנהג שאני עבריינית".

"היא סירבה להזדהות, בניגוד לחוק"

לדברי אמרטלי, בשלב זה היא ביקשה להיעצר על ידי שוטרת שהצטרפה ל"מצוד", ולטענתה הסכימה איתה, אולם צידדה בפקחית בטענה כי עליה "לעזור לה". במשך כל הזמן הזה, עוכבה אמרטלי מבלי שהסכימו השוטרים לעצור אותה - או לשחררה. "לאחר מכן, היא החליטה ש'ביזבזתי לה יותר מדי זמן', ועצרה אותי". בשלב זה, לטענתה, השוטרים אזקו אותה לעיני העוברים ושבים, הוציאו את תעודת הזהות שלה בכוח מתיקה והואילו לכתוב את הדו"ח, שמורה על קנס בסך 475 שקלים. "פרצתי בבכי היסטרי. אני אזוקה בניידת משטרה, מאחרת בשעתיים לעבודה, כותבים לי דו"ח על מעשה שלא עשיתי ואין לי יכולת להוכיח שלא ביצעתי אותו", הסבירה.

גלי, שוטרת ממרחב ירקון שעצרה את האישה, סיפרה לוואלה! חדשות: "פנתה אלי לעזרה מפקחת של הסיירת הירוקה אודות אזרחית המסרבת להזדהות ונמצאת בתוך אוטובוס. פניתי אליה, לקחתי אותה הצידה והסברתי כמה וכמה פעמים שעל פי חוק היא מחויבת להזדהות. לדבריה, היא סירבה להזדהות בפני המפקחת בטענה שהיא לא מוכנה לקבל דו"ח. הבהרתי לה שהיא תוכל להתלונן וגם לערער על החלטת הפקחית. רציתי לעזור לה, עשיתי מה שיכולתי אבל ברגע שזה הגיע למצב של אי הזדהות בפני שוטר ואי ציות לשוטר, נאלצתי בלית ברירה לעכב אותה כדי לזהותה".

מעיריית תל אביב נמסר בתגובה: "הפנייה לאמרטלי נעשתה לאחר שנאמן ניקיון של העירייה הבחין בגברת מטיילת עם שני כלבים. כאשר אחד מהם הטיל את גלליו הגברת המשיכה בדרכה מבלי לאסוף את הצואה. בעקבות קריאה זו, הגיעה פקחית לביתה של אמרטלי, המתגוררת בקרבת מקום, יחד עם נאמן הניקיון והזדהתה בפניה על ידי הצגת תעודת פקח. מהות העבירה הוסברה לה, אך אמרטלי סירבה למסור את פרטיה ולהזדהות. על פי החוק, אדם המתבקש להזדהות בפני פקח מחויב לכך. בשל סירובה של אמרטלי, נאלצה פקחית העירייה להזמין ניידת משטרה שתסייע לה בעבודתה. יצוין כי פקחי עיריית תל אביב-יפו אמונים על שמירת הסדר הציבורי ומבצעים עבודתם כדין".

לפניות לכתב: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully