וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרידן של מארק צוקרברג: "הוא ניסה להרוג אותי"

אתר הרכילות TMZ טוען כי אזרח הודו ששיגר למייסד פייסבוק הודעות מאיימות וניסה לחדור לביתו, תובע כעת את צוקרברג: "הוא ניסה לפגוע בי ופתח בשמי פרופיל פיקטיבי"

אם מישהו היה מעלה את הסיפור הבא לפרופיל הפייסבוק שלו, חבריו היו חושבים כנראה שהשתגע. פראדיפ מנוקונדה, בן 31, נדרש לעזוב את ארצות הברית בשנה שעברה לאחר שנחשד באיום על חייו של מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג. כעת, הוא מנסה להפוך את היוצרות ותובע את צוקרברג, בטענה שהוא ניסה לגרום למותו ופגע בשמו הטוב.

כפי שדיווח היום (שלישי) אתר הרכילות TMZ, הסיפור החל בחודש פברואר 2011, אז הוצא נגד מנוקונדה צו הרחקה, בעקבותיו הוא נאלץ לשוב לביתו שבהודו. מנוקונדה נחשד אז בכך ששלח לצוקרברג הודעות בפייסבוק, בהן הוא איים על חייו. אם לא די בכך, נטען נגדו כי הוא הופיע בביתו של צוקרברג בקליפורניה, שם עצרו אותו אנשי האבטחה של החברה.

בתלונה שהגיש צוקרברג לפני שנה וחצי, פראדיפ מואשם בכך שניסה "לעקוב, לרגל וליצור קשר עם צוקרברג תוך איומים מילוליים על בטחונו". באחת מהודעות הפייסבוק כתב פראדיפ לכאורה: "אנא עזור לי. אני מוכן למות למענך, אנא הבן את כאבי". כמו כן, נטען נגדו כי הוא איים על אחותו של צוקרברג ועל חברתו, אשר הפכה בינתיים לאשתו. אחד האיומים נשלח בתוך מכתב שצורף לזר פרחים.

לפי TMZ, לאחרונה הגיש מנוקונדה תביעה בבית משפט בהודו, בה הוא טוען כי צוקרברג ופוליטיקאי מקומי – ששמו וזהותו לא ידועים – היו אחראים יחד למספר תקיפות נגדו, כולל אחת שבה נדקר בצדי גופו. מהפרטים שמפרסם האתר לא ברור אם מנוקונדה טוען שצוקרברג עצמו היה מעורב בתקיפה, או שהוא סבור שה"פוליטיקאי המקומי" תקף אותו בשליחותו של מייסד פייסבוק. עוד מאשים מנוקונדה כי צוקרברג פתח ברשת החברתית פרופיל הנושא את שמו, שמציג אותו כפעיל בארגון הטרור אל-קאעדה.

האתר אף מציין כי נודע לו שבחודש פברואר האחרון, הוציא שופט הודי צו "שמזהיר את צוקרברג מכל פעולה שעלולה לפגוע במוניטין של מנוקונדה". פייסבוק טרם מסרה תגובה לפרסום באתר הרכילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully