וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכן סטטוס: מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, התחתן

20.5.2012 / 7:24

המיליארדר נישא לבת זוגו מזה תשע שנים, פרסילה צ'אן, בטקס צנוע בחצר ביתם, כאשר אפילו המוזמנים לא ידעו על תכניתם. החתונה התקיימה רק יומיים לאחר שפייסבוק הונפקה בבורסה

יומיים לאחר שהנפיק את חברתו בבורסה, מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, נישא הלילה (ראשון) במפתיע לבת זוגו, פרסילה צ'אן. על הנישואין הודיע צוקרברג, איך לא – באמצעות עדכון סטטוס בפייסבוק. למעלה מ-200 אלף בני אדם עשו "לייק" לשינוי הסטטוס, אשר לווה בתמונה של הזוג המאושר.

המיליארדר בן ה-28 ובת זוגו מזה תשע שנים נישאו בטקס צנוע בחצר ביתם, בו השתתפו פחות ממאה אורחים. את החתונה שמרו השניים בסודיות מוחלטת, ואפילו האורחים שהגיעו לאירוע לא ידעו על קיומו, וחשבו שהגיעו למסיבת הפתעה לרגל סיום הלימודים של צ'אן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מארק צוקרברג וכלתו פרסילה צ'אן, הלילה/מערכת וואלה, צילום מסך

השניים נפגשו בלימודים בהרווארד, במהלכם הקים צוקרברג את האתר שבזכותו הונו מוערך בכ-19 מיליארד דולר. צ'אן סיימה בשבוע שעבר את לימודיה בבית הספר לרפואה באוניברסיטת קליפורניה, וקיבלה תואר ברפואת ילדים.

כאמור, חברתו של צוקרברג, פייסבוק, ביצעה ביום חמישי האחרון הנפקה ראשונה לציבור (IPO) אשר שיקפה לחברה שווי שוק של 104.2 מיליארד דולר, ובמסגרתה גייסה פייסבוק 16 מיליארד דולר ממכירת 421.2 מיליון מניות במחיר של 38 דולר למניה. עם זאת, ביומה הראשון בוול סטריט, מנייתה נסגרה כמעט ללא שינוי.

עוד בנושא
יום המסחר הראשון של פייסבוק - השווי עלה ב-6%
בוול סטריט תוהים: לאן נעלם מארק צוקרברג?
שכרו של מארק צוקרברג: 500,000 דולר לשנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully