וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: "איננו זקוקים לנשק כימי, יש לנו טילים"

ניר יהב

4.9.2012 / 0:30

מזכ"ל חיזבאללה התייחס לאזהרות המערב מפני העברת נשק כימי מסוריה לארגונו ואמר: "לא נעשה שימוש בנשק מסוג זה". הוא הוסיף כי "אם ישראל תתקוף - כל האופציות פתוחות"

"כל האופציות של חיזבאללה תהיינה פתוחות אם ישראל תתקוף אותנו ולא נסתפק רק בלהגן על עצמנו" – כך אמר אמש (שני) מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה. בראיון לרשת הטלוויזיה הלבנונית "אל-מיאדין" סיפר נסראללה כי הורה לפעילי הארגון שבראשו הוא עומד "להיערך לקראת אפשרות שייכנסו ביום מן הימים לגליל, שכן זו אחת האופציות העומדות בפנינו".

באשר לאזהרות המערב מפני העברת נשק כימי מסוריה לחיזבאללה, הבהיר נסראללה כי ארגונו לא מחזיק בנשק זה. "אין לנו נשק כימי וגם איננו זקוקים לו", אמר. "לא נעשה שימוש בנשק מסוג זה, שכן יש לנו טילים שיכולים לפגוע ביעדים ישראלים. לישראל דווקא יש נשק כימי וגרעיני, ואנו מנגד איננו זקוקים כלל לנשק מסוג זה".

נסראללה: חיי מאות אלפי ישראלים יהפכו לגיהנום. רויטרס
"ישראל חלשה יותר ממגדל קלפים". נסראללה/רויטרס

נסראללה אמר עוד כי ארגונו יכול לפגוע בכל מטרה בישראל, בין אם היא צבאית ובין אם לא. "אנחנו אלה שבוחרים את היעדים. הישראלים יודעים שיש לנו את היכולת הזו", הוסיף. "יש היום הרתעה. מאז מלחמת לבנון השנייה ועד היום השגנו הרתעה אמיתית. אם עמי האזור רק ירצו – הם ייווכחו לדעת כמה ישראל חלשה יותר ממגדל קלפים".

"נקודות החולשה של ישראל - יעדים תעשייתיים וגרעיניים"

לדבריו, "ישראל תמיד מסתמכת על המכה הראשונה, כפי שב-67' היא תקפה שדות תעופה וכפי שבעופרת יצוקה היא תקפה כינוס של משטרה בעזה". עם זאת, הבהיר לישראל שאל לה לסמוך על המכה הראשונה והוסיף כי היא לא תוכל לפגוע בכל משגרי הטילים של חיזבאללה. "אפילו אם יישארו לנו טילים מעטים, הטילים האלה יכולים להפוך את חייהם של מאות אלפי ישראלים לגיהנום. על כן, אל תסמכו על המכה הראשונה".

"כשישראל מדברת על הרס לבנון היא לא מדברת על מטרות צבאיות בלבד. כשהיא אומרת שהיא תהרוס את ארצנו, אני אומר לה שאהרוס כל דבר אצלה. ידוע שנקודות החולשה בישראל הן יעדים בעלי אופי כלכלי, תעשייתי, חשמלי וגרעיני", אמר. "אם ישראל תפעל ללא רסן - גם אנחנו נפעל ללא שום רסן".

נסראללה הוסיף גם כי אירן מסוגלת לתקוף את בסיסיה של ארצות הברית במזרח התיכון בתגובה לתקיפה ישראלית נגד מתקני הגרעין שלה. "נלקחה החלטה להגיב והתגובה תהיה בעוצמה רבה", אמר נסראללה. "התגובה לא תהיה רק בטריטוריה הישראלית. אם ישראל תתקוף באירן, בסיסי ארה"ב יישאו באחריות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully