וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השליח החדש: "מתנגד להתערבות חיצונית בסוריה"

הדיפלומט האלג'יראי איברהימי נכנס רשמית לתפקידו כשליח האו"ם והליגה הערבית לסוריה והבהיר: "התערבות צבאית משמעה כישלון הדיפלומטיה". המורדים: "השתלטנו על טילי נ"מ"

על רקע המשך שפיכות הדמים ברחבי סוריה, שלל אמש (שבת) שליח האו"ם והליגה הערבית למדינה, הדיפלומט האלג'יראי אל-אחדר איברהימי, את האפשרות של התערבות חיצונית במשבר. "מבחינתי, האופציה הזו אינה קיימת", הבהיר איברהימי בראיון לרשת "אל-ערביה" מניו יורק. "זה לא יקרה היום, גם לא מחר ואפילו לא מחרתיים", הוסיף עם כניסתו באופן רשמי לתפקידו החדש.

לחדר ברהימי עשוי להתמנות לשליח האו"ם לסוריה. רויטרס
ינסה להצליח היכן שקופי אנאן נכשל. איברהימי/רויטרס

איברהימי, שמונה לפני כשבועיים לתפקיד לאחר התפטרותו של השליח הקודם קופי אנאן, קרא לממשלת סוריה "לענות לדרישות העם הסורי לשינוי" ואמר כי "אחריותה להפסיק את האלימות גדולה יותר" מזו של כוחות האופוזיציה. "אני מבין את היקף הסבל של העם הסורי", אמר השליח הטרי, אך הדגיש כי "משמעותה של התערבות צבאית בסוריה היא כישלון המאמצים הדיפלומטיים".

הדיפלומט האלג'יראי בן ה-78, ששימש בעבר כשליח האו"ם לאפגניסטן ולעירק, העביר את השבוע האחרון לפני כניסתו לתפקיד בניו יורק, ובמהלכו נפגש עם מנהיגים באו"ם ועם דיפלומטים בכירים במועצת הביטחון של הארגון. "האנשים עמם נועדתי מבינים שאיני יכול לבצע את משימתי ללא תמיכה ברורה ומלאה מצדם", אמר איברהימי. "אני מאמין שהם מבינים את זה".

בתוך כך, שר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב, קרא אתמול למדינות בעלות השפעה על הצדדים השונים בסוריה להתערב על מנת לעצור את האלימות במדינה. בנאום שנשא במכון ליחסים בינלאומיים במוסקבה, אמר לברוב כי אף שהקהילה הבינלאומית מאוחדת ברצונה לעצור את שפיכות הדמים בסוריה, קיימת "מחלוקת רצינית" לגבי הדרך שבה ניתן להשיג זאת. עוד הוסיף שר החוץ: "כשאומרים שעל המשטר בסוריה להפסיק תחילה את האלימות, אין זו אלא תמימות או פרובוקציה".

המורדים: "תפסנו טילי נ"מ ושבינו קצינים וחיילים"

בינתיים, נמשכים הקרבות בין כוחות הנשיא, בשאר אסד, לכוחות המורדים במשטרו ברחבי המדינה. אמש טען הצבא הסורי החופשי, ארגון האופוזיציה הגדול במדינה, כי הצליח להשתלט על מתקן הגנה אווירית ותקף שדה תעופה צבאי במזרח המדינה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

במקביל, דיווחו ארגוני זכויות אדם כי המורדים השתלטו גם על בניין של ההגנה האווירית בדיר א-זור, תפסו טילים נגד מטוסים ולקחו לפחות 16 בני אדם בשבי. בסרטון שפרסמו המורדים באינטרנט נראים הקצינים והחיילים מצבא סוריה, אשר לדברי המורדים נלקחו בשבי. כמו כן, בסרטון נראים טילים, רימונים ותחמושת רבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully