וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א-סנע דרך על תמונת ליברמן: "לזרוק לפח האשפה"

פנחס וולף וניר יהב

28.8.2012 / 18:43

חבר הכנסת זעם על דבריו של שר החוץ, שאמר שאבו מאזן מבצע "טרור מדיני". "אם רבין ופרס זכו בפרס נובל לשלום, לליברמן צריך לתת את פרס מוסוליני לפשיזם", אמר

מחאת חברי הכנסת הערבים נגד שר החוץ, אביגדור ליברמן, על רקע דבריו של האחרון בגנותו של אבו מאזן, עלתה היום מדרגה: ח"כ טאלב א-סנע (רע"מ-תע"ל) דרך בנעליו על דיוקנו של ליברמן במהלך הפגנה שקיימה המפלגה הדמוקרטית הערבית (מד"ע), בראשה הוא עומד, היום (שלישי) מול משרד החוץ בירושלים. "יש לדרוך על הפשיזם והגזענות בנעלינו", אמר, והשליך את תמונת ליברמן לפח. "אסור להתקפל בפניהם, אלא יש להילחם. סוף הפשיסטים והפשיזם לסל האשפה של ההיסטוריה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
א-סנע דורך על דיוקנו של ליברמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

פעילי מד"ע שהיו במקום דרכו אף הם על תמונת השר, וביקשו להזדהות עם דמויות פלסטינית, כשהם נושאים תמונות של יו"ר הרשות הקודם, יאסר ערפאת, ושל היו"ר הנוכחי, אבו מאזן. במקביל, נשארו שלטים עם הכיתוב: "ליברמן, יא גזען, לך מכאן". בנוסף, נשאו המפגינים שלטים שעליהם נכתב: "ליברמן לך לעזאזל", "ליברמן – אויב העם הפלסטיני", "ליברמן אויב השלום", "אנו דורשים להקים ועדת חקירה שתבדוק את נסיבות מותו של יאסר ערפאת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפגין נגד דברי השר. א-סנע וחברי מפלגתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההפגנה התקיימה בעקבות קריאת ליברמן להתפטרות אבו מאזן ובעקבות העובדה שאמר כי אבו מאזן מוביל טרור מדיני. בשבוע שעבר אמר ליברמן כי "בין אבו מאזן לחאלד משעל יש חלוקת עבודה ברורה: משעל מוביל טרור מזוין וחמוש. אבו מאזן מוביל טרור מדיני. ישראל חייבת ליטול את היוזמה ולהוביל מהלכים, ולא להיות פסיבית ורק להגיב ליוזמות של אחרים". א-סנע אמר בהפגנה: "היום מתחיל עם המסע לחיסול אבו מאזן כאשר המטרה חיסול הסיכוי לשלום. לעומת רבין וערפאת אשר זכו בפרס נובל לשלום, ליברמן ראוי לפרס מוסוליני לפשיזם".

לקריאה נוספת
ליברמן: ”להחליף את אבו מאזן בבחירות ברשות”
נתניהו מתנער מליברמן: ”ישראל לא תתערב ברשות”
מה מאחורי הקריאה של ליברמן להדיח את אבו מאזן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully