וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ניסה לרצוח עמיתו לעבודה לאחר שבעט ברכבו

רמי שני

28.8.2012 / 17:38

על פי כתב האישום שהוגש נגד תושב אשדוד, הוא ארב לעמיתו במקום עבודתם, תקף אותו באמצעות מוט ברזל, ופצע אותו באורח קשה. המשטרה מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים

כתב אישום הוגש היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד תושב אשדוד בן 62 בגין ניסיון לרצח אדם העובד עימו בבתי הזיקוק בעיר בתחילת החודש, כיוון שלטענתו בעט במכוניתו. על פי כתב האישום, ניקולה דימיטריוב קונקיוב, הסתכסך עם חברו לעבודה, גנדי נירנברג, שבמהלך ויכוח ביניהם בעט ככל הנראה ברכבו של קונקיוב.

מספר ימים לאחר מכן, המתין קונקיוב לנירנברג, כשהוא אוחז מוט ברזל. נירנברג הגיע כהרגלו לעבודה מעט לפני השעה שש בבוקר, ונכנס למכולה שבה מאוכסנים כלי העבודה של הצוות שלו. קונקיוב מיהר אחריו, ועל פי כתב האישום, חבט בראשו שלוש פעמים באמצעות מוט הברזל. לאחר מכן נמלט קונקיוב מהמקום והשליך את המוט ליד שער הכניסה לבתי הזיקוק.

עובד שהגיע אחרי נירנברג מצא אותו מוטל על רצפת המכולה והזעיק צוות של מגן דוד אדום. הפצוע הובהל לבית החולים שיבא בתל השומר, שם הוא מאושפז עדיין במצב קשה.

חקירת המשטרה, שנפתחה בעקבות האירוע, הביאה לגיבוש תיק ראיות כלפי קונקיוב, המואשם עתה בניסיון רצח. לצד כתב האישום, הגישה המשטרה בקשה לעצור את קונקיוב עד תום ההליכים המשפטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully