וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול בראשון לציון? "צעיר נורה מרכב חולף"

24.4.2012 / 15:07

בן 21 הגיע לבית החולים אסף הרופא כשהוא פצוע קל וטען כי הוא נורה מרכב חולף בעיר. במקביל התקבל במשטרה דיווח על אירוע ירי ברחוב בשבטי ישראל והיא פתחה בחקירת האירוע

ניסיון חיסול נוסף בראשון לציון? צעיר בן 21 הגיע היום (שלישי) לבית החולים אסף הרופא בעיר, כשהוא פצוע קל אך נמצא בהכרה ומצבו יציב וסיפר כי הוא נורה מרכב חולף. במקביל, התקבל דיווח כי תושבים בסביבה שמעו קולות ירי ברחוב שבטי ישראל בעיר. אולם כשהגיעה המשטרה למקום לא נמצאו סימנים כי התרחש אירוע ירי. בשלב זה לא ברור היכן בוצע הירי ומה הרקע למעשה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

לפני כחודשיים אירעה תקרית ירי בראשון לציון שנחשדה כאירוע חיסול כפול. גופותיהם של דניאל סמרה ואוהד פרנקו המוכרים למשטרה, נמצאו ברכב ברחוב האיריס בעיר. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותם.

מחקירת המשטרה עלה כי השניים, בני 27 ו-35 בהתאמה, מוכרים למשטרה כשייכים לארגון הפשע של משפחת אברג'יל והחשד הוא כי מדובר ב"חיסול חשבונות" בעולם התחתון. השניים אותרו בתוך רכב מסוג מזדה בצבע אפור שחנה בחניון של בניין מגורים בו התגורר אחד מההרוגים. רכב שרוף אותר בדרך עפר במרחק של כמה רחובות מזירת האירוע והמשטרה בודקת אם הוא שימש את המתנקשים. בנוסף, סמוך לזירת הרצח נמצאו שני אקדחים. צו איסור פרסום הוטל על שאר פרטי החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully