וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשך שנים, חששה הנרצחת מבית שאן להתלונן נגד בעלה

קובי דוד

27.8.2012 / 13:00

אחותה של האישה שנדקרה אמש למוות סיפרה כי חרף ההפצרות הרבות, המנוחה לא הסכימה להתלונן נגד בעלה המכה "כדי לא לפגוע בכבודו". הבעל עדיין מאושפז אחרי שניסה להתאבד

צילום: שגב דהן – ג'יליס, עריכה: גדי וינסטוק

קרוביה של האישה שנרצחה בבית שאן מספרים כי הפצירו בה להתלונן נגד בעלה, החשוד שדקר אותה למוות לפנות בוקר (שני) לעיני בנותיה. לדבריהם, במשך שנים היא סירבה להתלונן נגדו במשטרה, והעדיפה לפנות לרשויות הרווחה. הבעל, בן 35, נעצר בחשד שדקר למוות את האישה בביתם המשותף בעיר, וניסה לאחר מכן להתאבד בהצתה. גופת האישה הועברה לנתיחה, ומועד הלווייתה טרם נקבע.

בית משפט השלום בצפת האריך בצהריים את מעצרו של החשוד ברצח בעשרה ימים. עו"ד תמי אולמן, המייצגת את החשוד, הסכימה להארכת מעצר בהיעדרו של החשוד המאושפז בבית החולים לאחר שניסה להתאבד. הלוויית האישה תערך הערב בבית שאן.

לבני הזוג שלושה ילדים, שתי בנות ובן. האישה נדקרה לעיני שתי הבנות, ומתה כעבור זמן קצר. אחותה של הנרצחת סיפרה היום לוואלה! חדשות כי בני הזוג היו נשואים במשך 15 שנים, וכי בשנת 2006 האישה התלוננה במשטרה על אלימות במשפחה, אך הפרקליטות סגרה את כתב האישום נגד הבעל. לדברי האחות, האישה התכוונה להגיע הבוקר למשרדי הרווחה בעיריית בית שאן כדי להתלונן שוב נגד הבעל.

גבר רצח את אישתו בבית שאן, אוגוסט 2012. משה אסרף, ג'יליס
זירת הרצח בבית שאן, לפנות בוקר/ג'יליס, משה אסרף

במשטרת בית שאן אומרים כי פרט לתלונה שהוגשה לפני שש שנים, לא היה ידוע לחוקרים על סכסוך בין בני הזוג. גם גורמי הרווחה בעיר מסרו תשובה דומה. החשוד עדיין מאושפז בבית חולים העמק בעפולה ומורדם אחרי שניסה להתאבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"כיבדנו את רצונה לא להתלונן במשטרה"

"אתמול בשעה 22:45 היא באה אלי הביתה עם שתי הבנות", סיפרה האחות. "הרגשתי שמשהו עובר עליה והתחננתי שהיא תישאר לישון אצלי. שאלתי אותה אם הוא שוב חזר להכות אותה, אבל היא התביישה לספר לי. היא רק אמרה שהוא דחף אותה. ביקשנו ממנה, בכל לשון של בקשה, שתגיש תלונה במשטרה. היא בשום פנים ואופן לא הייתה מוכנה לשמוע על זה".

לדברי האחות, המנוחה פחדה מאוד מבעלה. "ידענו שבשלושת הימים האחרונים הייתה מתיחות ביניהם. הוא תמיד איים עליה, וידעתי שבסופו של דבר הוא גם ירצח אותה. זה היה רק עניין של זמן. הכתובת הייתה על הקיר. היא הייתה עקשנית, אבל היא פחדה לפגוע בכבוד שלו", סיפרה.

לדברי האחות, המשפחה דורשת שהמשטרה והפרקליטות יאשימו את הבעל ברצח. "אנחנו לא מוכנים לשמוע שיש לו בעיה נפשית. שתי הבנות שהיו בבית נמצאות בטראומה מאוד קשה. הן תמיד חששו לשלומה של אימן", אמרה. "היא הייתה אישה עם לב זהב, שנתנה את כל חייה לבעלה ולמשפחתה, וזה התגמול הכי נורא. הדבר שהכי קשה להשלים איתו זה שידענו, שבסופו של דבר, הדברים יגיעו לכך. כיבדנו את רצונה שלא להגיש תלונה במשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully