וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה באנגליה: מצוד אחר אריה חופשי, "שמענו שאגה"

תושבי מחוז אסקס הדרומי הונחו להישאר מבתיהם עד שיאותר הטורף החתולי - שאחד התושבים אף הצליח לצלם. מהיכן הגיע? בגן החיות הסמוך לא חסרים אריות, ומוערך כי נמלט מקרקס

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

תושבי מחוז אסקס שבדרום אנגליה ספונים היום (שני) בבתיהם, לאחר שהמשטרה המקומית הזהירה כי אריה מסתובב חופשי באזור - כך מדווחים כלי התקשורת בבריטניה. עדיין לא ברור מהיכן הגיע האריה, ולפי שעה לא דווח על היעדרויות בגני חיות, אולם לדברי המשטרה, החתול הטורף הגדול אכן נצפה אתמול בערב בידי תושב האזור שאף הספיקו לצלם אותו. התמונה טרם פורסמה בציבור. תושבים שהתראיינו ל"דיילי מייל" סיפרו כי מספר בני אדם כבר נתקלו בחיה, והגיבו ב"זעקות אימה".

לפי דיווח רשת "סקיי ניוז", השוטרים המקומיים זוכים לייעוץ צמוד מאנשי גן החיות של קולצ'סטר, שצפו בתמונה ואישרו כי אכן מדובר באריה. עם זאת, ברור כי האריה לא הגיע מגן החיות, שם נערכה ספירה ונמצא כי אף בעל חיים אינו חסר. לפי שעה אין אימות לשמועות והערכות שנפוצו, לפיהן האריה ברח מקרקס נודד שעבר באזור. מספר תושבים העידו כי קרקס אכן עבר באזור בימים האחורנים.

לחיפושים באזור הצטרפו במהלך הלילה מאות שוטרים, הזוכים לתגבור של שני מסוקים הסורקים את האזור מלמעלה, תוך שימוש באמצעי זיהוי תרמיים. לכוחות הצטרפו גם עובדי גן החיות, החמושים ברובים טעונים בחיצי הרדמה.

"היות שהדיווח התקבל אצלנו בשעה שבע בערב יום ראשון, לא נותר לנו הרבה אור יום כדי לחפש אחר משהו", הסבירה הלילה לסוכנות רויטרס דונה ויסי ממשטרת אסקס. "אחרי שהתחיל להחשיך, החיפוש נעשה קשה בהרבה. אנחנו מקווים שכשיאיר היום נוכל לשלוח שוטרים בחזרה לחלק מהאזורים מהם התקבלו דיווחים, כדי לחפש סימנים שאולי הייתה שם איזושהי חיה, עקבות רגליים לדוגמה".

בפאב "האריה האדום" מרגיעים: "בהתחלה חשבנו שזו מתיחה"

תושבי האזור התייחסו בתחילה בגיחוך-מה לאירוע, אך לאחר כמה שעות הבינו שמדובר בעסק רציני. "בהתחלה חשבתי שזו מתיחה", סיפרה ל"סקיי ניוז" ברנדט קליר, אחייניתם של בעלי "האריה האדום", הפאב המקומי בעיירה סיינט אוסית'. "אבל אחר כך דיברתי עם תושבי האזור שבו היא נצפתה, והבנתי שזה רציני. אני מכירה את האנשים שחיים בחווה באזור ההוא. הם התבקשו לא לצאת מהבית, ונראה שהם די מפחדים".

דייב ספארקס, בעל הפאב, ניסה להרגיע: "היה לנו קריאוקי הלילה, וכולם ממש המשיכו ליהנות, שתי משפחות עם ילדים קטנים היו מעט מודאגים, אבל אחרי כמה זמן כולם היו כאן כל היום ועשו חיים".

תושב אחר באזור, צ'ה קלווין, דיווח כי שמע "שאגה חזקה" בסביבות השעה 22:00 בערב, כשיצא לטייל עם כלבו. "בתחילה ראינו את המסוק המשטרתי, וחשבנו שהוא מחפש בן אדם", סיפר ל-BBC. "אבל אז שמענו את השאגה. זה היה מפחיד".

עוד סיפורי אריות:
יש גם בלבן: לביאה המליטה שתי גורות לבקניות
אריות על העצים: צילומים זן נדיר של אריות מטפסים
במקום בובה: בת שנתיים משחקת עם גורת אריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully