וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש גם בלבן: לביאה המליטה שתי גורות לבקניות

16.7.2012 / 22:36

בגן חיות באוקראינה המליטה לביאה בצבע זהוב שתי גורות לבקניות. צוות גן החיות היה מופתע, אך מלא גאווה: "מדובר במקרה נדיר מאוד באוקראינה, באירופה ובעולם". צפו

צילום: רויטרס; עריכה: טל רזניק; קריינות: לירון בארי

בגן החיות של העיר ילטה שבאוקראינה, הופתעו לגלות כי אחת הלביאות בגן שצבעה זהוב, המליטה בסוף השבוע שתי לביאות לבקניות. אלכסנדר דיירוב, ווטרינר גן החיות, סיפר לאחר ההמלטה: "ציפינו שהגורים יהיו בצבעי בז' או גוף, שאלה הצבעים הטבעיים של האריות, אבל זו הייתה הפתעה ממש נעימה". דיירוב הוסיף כי "מדובר במקרה נדיר מאוד באוקראינה, באירופה ובכל העולם בעצם. נולדו שתי גורות לביאות, בריאות וחזקות לחלוטין, אנחנו מחכים שתגדלנה בכדי שנציג אותן".

לא ברור כיצד הצליחה לביאה שגרתית להמליט שתי גורות לבקניות, ולמרות הצהרות הווטרינר כי הגורות בריאות, אחת האחיות בגן מספרת שבתחילה הגורות היו חלשות מאוד, ונזקקו לעזרה בכדי לשרוד. "מרגע שהגורות נולדו ועד לפני שבועיים הן אכלו כל שעתיים, ומאז כל שלוש שעות. בהתחלה הן אכלו כמה פעמים בלילה באמצעות חלב מיוחד שדומה לחלב אם", סיפרה טטיאנה שיינוגה, אחות בגן החיות.

לבן זה יפה: זוג לביאות לבקניות הוצגו לראשונה בגן החיות. רויטרס
"ציפינו שהגורים יהיו בצבעי בז' או גוף, שאלה הצבעים הטבעיים של האריות"/רויטרס

הגורות נזקקו תחילה לחלב המיוחד, מכיוון שאמן לא יכלה להאכיל אותן, מהסיבה שפשוט לא היה לה מספיק חלב. "לקחנו אותן אלינו ועכשיו הן גדלות להיות בריאות וחזקות", סיכמה האחות. כעת ממתין צוות גן החיות בציפייה לכך שהגורות הייחודיות תגדלנה, כך שיוכלו להציג אותן לראווה.

לקריאה נוספת
אריות על העצים: צילומים זן נדיר של אריות מטפסים
הזוג המוזר: ידידות בין אריה אפריקאי וטיגריסית לבנה
אנני הלביאה האפריקאית והקטנטנים שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully