וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם דליה איציק תתמודד על ראשות העיר ירושלים?

פנחס וולף

26.8.2012 / 23:30

בשיחה עם וואלה! חדשות אישרה איציק כי הפורום להחלפת ניר ברקת פנה אליה, אך היא לא מסרה תשובה בעניין. שמועות במערכת הפוליטית מספרות דווקא על התמודדות על נשיאות המדינה

יו"ר הפורום להחלפת ראש העיר ניר ברקת, צביקה צ'רניחובסקי, שכיהן בעבר כמנהל החברה למנהלים קהילתיים בירושלים, נפגש לפני כמה ימים עם ח"כ דליה איציק (קדימה) וביקש ממנה להתמודד על תפקיד ראש העיר ירושלים מול ראש העיר הנוכחי, ניר ברקת. איציק לא שללה את העניין על הסף, אך גם סירבה לתת תשובה חיובית.

בשיחה עם וואלה! חדשות איציק אישרה כי צ'רניחובסקי נפגש עמה. "הוא סיפר לי על מצוקות העיר", אמרה. "שמעתי. לומר שירושלים לא עיר מרתקת ומאתגרת? היא כן. בשלב זה אני שומעת". לפני כחודשיים יו"ר ההסתדרות החדשה בירושלים, דני בונפיל, שכיהן כיו"ר המטה של איציק שהייתה סגנית ראש העיר בימי טדי קולק, עד כניסתה לכנסת בשנת 1992, הודיע לה כי החליט להקים מטה להרצתה לראשות העיר, אך כאמור, היא טרם השיבה להצעה.

השמועות על התמודדות אפשרית של איציק לראשות הבירה מהדהדות במערכת הפוליטית זה כמה חודשים. עד כה דובר על שמועות בלבד, אלא שכעת מתברר שמקורביה לשעבר המאוכזבים מהתנהלות ראש העיר הנוכחי, ניר ברקת, החליטו לקחת את העניין צעד אחד קדימה וללחוץ עליה להתמודד.

החלטתה תהיה מעניינת, משום שהשיח במסדרונות הפוליטיים היה שהיא תבקש להתמודד מול יו"ר הכנסת, רובי ריבלין, על תפקיד נשיאת המדינה, לאחר תום תקופת כהונת הנשיא שמעון פרס. ישנה גם אפשרות שאיציק תתמודד לראשות העיר בנובמבר 2013 וכשתיפתח ההתמודדות על תפקיד הנשיא, ביולי 2014, היא תנסה את כוחה גם שם. על כך ימים יגידו.

לקריאה נוספת:
ח"כ איציק: "הצטרפנו לממשלה כדי להרוויח זמן"
איציק מרגיעה את הרוחות: "זה לא הזמן לבחירות"
"ההצטרפות לאחדות נראית רע, אבל הצחנה פחות חשובה"

לפניות לכתב: pinhaswolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully