וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא-סבתא: אישה שימשה אם פונדקאית לבתה, וילדה בן

לינדה התנדבה לשאת ברחמה תינוק שנוצר מביצית מופרית של בתה אנג'ל, שסובלת ממחלת לב ולא יכולה להיכנס להיריון. היא הרתה לה את מיידן ש"אוכל כמו אלוף ולא מוטרד מכלום"

מה לא עושים בשביל הילדים? לינדה סירויס, בת 49 ממדינת מיין בארצות הברית הציעה לבתה, אנג'ל, שתהיה לה לאם פונדקאית בשל בעיה רפואית ממנה היא סובלת המונעת ממנה להיכנס להיריון. אנג'ל, בת ה-25, סובלת ממום בלב, והרופא שלה אסר עליה להיכנס להריון, אך בעזרת תושייתה של אמה היא חובקת כעת את מיידן, בנה הראשון. "הוא אוכל כמו אלוף ולא מוטרד יותר מדי", אמרה הבת הנרגשת.

"כשהרופא אמר שלידה תהיה מסוכנת עבורי זה היה די מאכזב", אמרה אנג'ל. "אמא שלי כל הזמן הייתה אומרת 'אני כאן, אני אשא לך את התינוק'. אני מודה שלא באמת לקחנו את זה ברצינות", הוסיפה. לאחר שנה מאותו ביקור אצל הרופא החליטה אנג'ל לברר אם אמה באמת התכוונה למה שהציעה. "התקשרתי אליה בקיץ שעבר ושאלתי אם ההצעה עדיין בתוקף". האם, כאמור, נענתה מיד, החלה לעבור טיפולי פוריות ונכנסה להיריון בניסיון הראשון כשהיא נושאת ביצית של אנג'ל שהופרתה עם זרעו של בן זוגה.

ללינדה יש עוד שלושה ילדים, מלבד אנג'ל, ביניהם תאומים. ילדיה הצעירים ביותר לומדים כעת בקולג', וכעת הצטרף אליהם אח תינוק. היא ציינה כי ללא ספק, ההיריון בו נשאה ברחמה את מיידן היה הקל ביותר.

לקריאה נוספת:
ארה"ב: נערה נעדרה מעל שנתיים, והרתה לחוטף המתעלל
צפו: השוטרים רדפו אחר הטנדר - וגילו בו תינוק
ילדה תינוק אחרי עיקור - ותפוצה בכמאה אלף שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully