וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומני: "בלתי מתקבל על הדעת שאירן תשיג נשק גרעיני"

בראיון לרשת CBS טען המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית כי אם ייבחר, הוא ישקול פעולה צבאית באירן במידה שהמשטר בטהרן לא יעצור את תכנית הגרעין הצבאית שלו

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, מיט רומני, אמר הלילה (שבת) כי "לא מתקבל על הדעת שאירן תשיג נשק גרעיני". בראיון לרשת CBS אמר רומני כי אם ייבחר בבחירות הקרובות, הוא יפעיל לחץ על המשטר בטהרן כדי להניא אותו ממאמציו לפתח נשק גרעיני, והוסיף כי אירן צריכה לקחת בחשבון שאנו "נשקול אפשרות לפעולה צבאית".

רומני, שבא לכנס בחירות במדינת הולדתו מישיגן, אמר בראיון כי "אירן הופכת לגרעינית, והיא עלולה לספק חומר בקיע לחיזבאללה או לארגון אחר המזוהה עמה. בלתי מתקבל על הדעת שחומר כזה יגיע לשטח ארצות הברית".

בחירות בארה"ב 2012 - סיקור מלא בוואלה! חדשות

במהלך הריאיון התייחס רומני למשבר בסוריה, ואמר כי במידת הצורך, על ארצו להיות מוכנה לנקוט פעולות כדי להבטיח שנשק להשמדה המונית לא ייפול לידי גורמי טרור. "עלינו לשמור על זכותנו להגן על עצמנו ועל חברותינו מפני נשק להשמדה המונית", הוסיף המועמד הרפובליקני.

רומני התייחס לחששות מפני זליגת הנשק הכימי שברשות המשטר בדמשק לידי גורמי טרור ואמר: "הדאגה בנושא נובעת מהחשש שהנשק יעבור לידי קבוצות טרור כחמאס, חיזבאללה או אל-קאעדה. לכן, על ארצות הברית להיות ערוכה לתרחיש כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully