וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: 8 נהרגו בפיגוע בתחנת משטרה בדרום המדינה

המטען התפוצץ בעיר גזיאנטפ, לא הרחק מהגבול עם סוריה. ככל הנראה רבים מהמתים הם שוטרים. עוד עשרות נפצעו. כלי תקשורת מפנים אצבע מאשימה לפעילי המחתרת הכורדית

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

כלי תקשורת בטורקיה מדווחים הערב (שני) על פיגוע בתחנת אוטובוס ממול לתחנת משטרה בעיר גזיאנטפ שבדרום המדינה. ככל הנראה, לפחות 8 בני אדם נהרגו, אך מניין המתים הסופי אינו ברור. בגזיאנטפ, הסמוכה לגבול עם סוריה, פועל מקלט מרכזי לפליטים שנמלטו ממלחמת האזרחים המתחוללת במדינה השכנה.

מפת העיר גזיאנטפ (השתמשו בחצים כדי לנווט)

לפי דיווחים ראשונים, בשעה 19:45 נשמע פיצוץ רב עוצמה, ורשת CNN בטורקית ציטטה כמה עדי ראייה, שאמרו כי שוטרים רבים נפצעו מהדף. זגוגיות של בתים נופצו וכמה מכוניות עלו באש. בתמונות ששודרו בטלוויזיה הטורקית נראו כבאים רבים מנסים לכבות אוטובוס שעלה באש, ועשרות אמבולנסים נראו דוהרים למקום כדי לפנות את הפצועים.

בחודש מרץ: פיגוע באיסטנבול ליד מטה מפלגת השלטון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מכונית תופת התפוצצה בדרום מזרח טורקיה. רויטרס
מכונית שנפגעה מהדף בזירת הפיגוע, הערב בגזיאנטפ/רויטרס

מושל גזיאנטפ, ארדל אטא, אמר כי מחקירה ראשונה עולה שבמקום הופעל מטען חבלה בשלט רחוק. ייתכן שהמטען הוטמן בתוך מכונית שחנתה במקום. לדבריו, המשטרה פתחה בחקירה מיידית כדי לאתר את מבצעי הפיגוע. באזור מרוכזים אנשי המחתרת הכורדית (PKK, "מפלגת הפועלים של כורדיסטן"). הארגון טרם לקח על עצמו אחריות לפיגוע. בתחילת החודש, צבא טורקיה יצא למבצע נוסף נגד המורדים, והרג עשרות מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully