וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב במיץ הגת: שמונה עצורים בהפצתו בתל אביב

20.8.2012 / 18:34

המשטרה פשטה על פיצוציות בעיר, ובין היתר החרימה 209 בקבוקים של החומר האסור. היום הותר לפרסום כי גם בירושלים נעצרו שישה חשודים בהפצת החומר בפיצוציות ברחבי הארץ

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק

שמונה בני אדם נעצרו הבוקר (שני) בהפצת ומכירת משקה מיץ גת, המכונה "גרין אנרג'י", במסגרת פשיטה שערכה המשטרה. בשעות הבוקר פשטו בלשי תחנת לב תל אביב, בסיוע בלשי מרחב ירקון ומשמר הגבול, וביצעו את המעצרים בפיצוציות ברחבי תל אביב. בפשיטה נתפסו 209 בקבוקים, וכן 11 שקיות של חומר החשוד כ"מיסטר נייס גאי" וכן 20 אלף שקלים.

המשטרה עצרה חשוד בניהול מעבדת מיץ גת. גדעון צנטנר
209 בקבוקים הוחרמו. תוצאות הפשיטה/גדעון צנטנר

בעת האחרונה, ובעקבות הוספת מיץ הגת לפקודת הסמים האסורים לשימוש בחוק, פועלים במשטרה לאיתור מפיצי ומוכרי החומר. היום גם הותר לפרסום כי בלשי היחידה המרכזית במשטרה עצרו לחקירה בימים האחרונים שישה גברים החשודים במימון, ייצור והפצה של משקה בשם "גרין אנרג'י" בפיצוציות בירושלים וברחבי הארץ. בהמשך הובאו החשודים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בירושלים.

בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל ביחידה המרכזית, ולפיו בפיצוציות במרכז העיר נמכרים בקבוקים של המשקה, קנו הבלשים מספר בקבוקים מכמה פיצוציות ברחבי העיר, ושלחו אותם לבדיקה במעבדות המטה הארצי. בבדיקה התגלה כי הנוזל מכיל שני חומרים אסורים על פי פקודת הסמים - קאטין וקאטינן, הנותנים למשתמש תחושת "היי", ומדכאים תיאבון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
משטרת ישראל תפסה שישה חשודים בעליה של חברת "גת-עדן חקלאות אורגנית" - רשת ייצור והפצה של משקאות אנרגיה "גרין אנרג'י" שאליהם הוכנסו חומרים אסורים ,ירושלים,  אוגוסט 2012. חטיבת דובר המשטרה
במשטרה פתחו בפעילות נרחבת נגד הפצת הסם/חטיבת דובר המשטרה

כחלק מהחקירה, בשבוע שעבר פשטה המשטרה, בשיתוף אנשי רשות המסים ומשרד הבריאות על מעבדה ומחסן לייצור ואחסון המשקה בחווה סמוך למושב בית עובד שבשפלה. בפשיטה הוחרמו כ-15 אלף בקבוקים. בימים הקרובים מתכוונת המשטרה להגיש כתבי אישום נגד כל החשודים.

לקריאה נוספת
תיעוד: כך בוצעו עסקאות הסמים בגבול הדרום
כדי לא לחשוף מקור משטרתי: עונש קל לעבריין סמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully