וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצוד מתהדק: תמונתו של ברבי במעברי הגבול, בודקים ספינות

בשיטור הימי בחיפה בודקים כל ספינה שיוצאת מהמים הטריטוריאליים של ישראל ובכל מסופי הגבול הוגברה הכוננות בחיפוש אחר החשוד בדריסה בנתניה. חותנו של ברבי עוכב לחקירה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

המצוד נמשך: יחידת השיטור הימי בנמל חיפה הגבירה אמש (ראשון) כוננות, מחשש כי שושן ברבי, החשוד בדריסתן של שלוש נשים למוות, בתאונת "פגע וברח" בנתניה - ינסה להימלט מהארץ דרך הים, כפי שנמלטו לצרפת קלוד איזק, החשוד בדריסת לי זיתוני, יחד עם בעל הרכב, אריק רוביק, שישב לצדו בעת הדריסה.

ממרחב חוף של המשטרה נמסר לוואלה! חדשות כי השוטרים המופקדים על בדיקת הספינות והיאכטות המפליגות מחוץ למים הטריטוריאליים של ישראל, קיבלו הנחיה לבצע בדיקות מדוקדקות בכלי השיט, כשהם מצוידים בתמונתו של ברבי.

גם במעברי הגבול של ישראל הוגברה הערנות וכל בקרי רשות האוכלוסין המוצבים בנמל התעופה בן גוריון ובמעברי הגבול היבשתיים של ישראל מחזיקים תמונות של החשוד. זאת, כדי למנוע מצב שבו הוא נמלט מהארץ בזהות בדויה. מרשות האוכלוסין וההגירה נמסר כי הוצא לברבי צו עיכוב יציאה מהארץ.

מאמצי המשטרה ללכידת החשוד הביאו אמש לעיכובו של אביה של אשתו של ברבי לחקירה, בניסיון להתחקות אחר החשוד בדריסה. אשתו של ברבי, הנמצאת בחודש התשיעי להריונה, גם לא אותרה עדיין על ידי המשטרה וככל הנראה שני ילדיהם שוהים אצל קרוב משפחה.

בתוך כך, במשטרת ישראל ציידו ניידות בכל הארץ בתמונתו ובפרטיו של ברבי, כאשר התחנות כולן מעודכנות ומוכנות לקלוט את החשוד הנמלט, במידה שיחליט להסגיר עצמו. במקביל מופנית תשומת לב המשטרה למקורבים לברבי, מתוך הנחה שיתכן שינסה ליצור קשר עם מישהו מהם.

נמל. שרון בוקוב
כוחות השיטור הימי הגבירו כוננות. נמל חיפה/שרון בוקוב

מוקדם יותר אתמול העבירה המשטרה את הרכב הפוגע לבדיקה במעבדת זיהוי פלילי, ונאספו ממנו טביעות אצבעות כדי לבחון מי היה ברכב - החשוד המרכזי הנמלט שושן ברבי; יוחאי גליקסמן שהסגיר עצמו והודה, אך לאחר מכן חזר בו; או שמא אדם נוסף. המשטרה גם בודקת את גרסתו של גליקסמן, לפיה ברבי הגיע בליל התאונה לביתו עם אדם נוסף, וביקש ממנו להודות במקומו באשמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"כשהוא שותה אלכוהול הוא נהיה מטורף"

ברבי, תושב נתניה שריצה בעבר עונשי מאסר בגין עבירות אלימות וסמים, זוהה בעבר עם בני משפחת הפשע אבוטבול. על פי החשד, הוא נמלט מזירת התאונה. גורם שהיה עמו בקשר בעבר סיפר כי "מדובר בבחור שמגיל מאד צעיר החל את חיים העברייניים, בשנות העשרה המוקדמות".

תאונת פגע וברח בנתניה, אוגוסט 2012. שלומי גבאי
הרכב הפוגע נלקח לבדיקה במעבדת זיהוי פלילי. זירת התאונה בנתניה/שלומי גבאי

הגורם ציין כי עד גיל 25, לפני 10 שנים, היה מעורב ברבי בעיקר בעבירות אלימות וסמים. "בגיל 25 הוא עשה שינוי - התחתן, מצא עבודה, הביא ילדים לעולם. נשארה לו בעיה אחת. כשהוא שותה אלכוהול הוא נהיה מטורף. נהיגה מטורפת, תקף פעם קב"ט במלון מרידיאן ועוד. מעבר לזה האיש חזר למוטב. היו לו סמים בעבר שלו, אבל סמים קלים בלבד. השילוב אצלו תמיד נפיץ. בשנים האחרונות הוא מעשן באופן מזדמן. בסך הכל עבריין נתנייתי קטן. לא היה בקשר עם הגדולים. להערכתי אין לו קשרים שיוכלו לסייע לו להימלט מהארץ. הוא אדם מאד פשוט בתפיסה שלו, בחשיבה. הדפוס שלו זה תמיד להיעלם ולצוץ. הדפוס שלו הוא שהוא תמיד חוזר ומסגיר את עצמו".

ההרוגות הובאו למנוחות: "הדורס לקח שלוש נשמות"

אלכסנדרה רובינוב, תושבת נתניה בת 67 שנהרגה בערב שישי יחד עם שתי קרובות משפחתה בתאונת ה"פגע וברח" בנתניה, הובאה אתמול למנוחות בבית העלמין בעיר. קרובות המשפחה, סבטלנה יגודייב, בת 56, ובתה שושנה, בת 25, הובאו למנוחות בבית העלמין בדימונה.

סרגיי רובינוב, בנה של אלכסנדרה אחז בתמונת אמו ואמר: "מי זה הרוצח הנבלה הזה? הוא קורא לעצמו עבריין? אם הוא עבריין שיבוא ויישפט. הוא סתם נבלה בושה וחרפה למשטרה שלא תופסים אותו ועוד נותנים לבני משפחתו במה". סרגיי קרא לחשוד בדריסה, שושן ברבי, להפסיק לברוח. "הוא לקח שלוש נשמות והשאיר אותי בלי אמא", אמר והוסיף: "אמא, אנחנו מבקשים ממך סליחה. אנחנו לעולם לא ניקח את החוק לידיים. המשטרה תתפוס את הרוצח". הבת לריסה פנתה לשושן ברבי: "תסגיר את עצמך, רוצח שפל. בכל מקרה תישרף בגיהנום. הרגת את כל המשפחה שלי".

הלווית לריסה רובינוב, שנפגעה בתאונת פגע וברח בנתניה , אוגוסט 2012. שלומי גבאי
"תסגיר עצמך, רוצח שפל". הלווית אלכסנדרה רובינוב, היום/שלומי גבאי

להלוויתה של הרוגה אחרת, סבטלנה יגודייב, בבית העלמין בדימונה הגיעו מאות מבני הקהילה הבוכרית. רב הקהילה הבוכרית, הרב יוסף שלמה יששכרוב, סיפר כי הוא מכיר את סבטלנה עוד מעירה אנג'אן באוזבקיסטן, וכבר שם הכיר התוודע למעשיה הטובים. על הנהג הפוגע אמר הרב יששכרוב, כי "נהגים כאלה לא פחות מרוצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully