וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ב"לינץ'" בצעיר הערבי בירושלים: "מואשם סתם"

סנגורו של החשוד, תושב ירושלים בן 19, טען כי הוא "אדם רודף שלום ללא עבר פלילי". בית משפט השלום בעיר דן בהארכת מעצרו בחשד לתקיפת הצעיר הערבי, שנפצע באורח קשה

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק

בבית משפט השלום בירושלים מתקיים בשעות הצהריים (ראשון) דיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של תושב העיר, בן 19, החשוד שתקף צעיר ערבי ביום חמישי שעבר, במהלך קטטה בין צעירים יהודים לערבים במדרחוב בן יהודה בעיר. הצעיר הערבי, בן 18, נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הרקע חקטטה אינו ברור.

לפני הדיון אמר החשוד בבית המשפט כי הוא חף מפשע והוא מתנגד לגילויי אלימות. סנגורו, עורך דין אריאל עטרי, אמר כי החשוד "מסר גרסה מלאה והוא מכחיש כל מעורבות באירוע. הוא מסר פרטים, כולל אליבי עם שמות של עדים ומספרי טלפון".

לדברי עטרי, הצעיר בילה במסיבה ולאחר מכן שהה עם חבריו וידידה במרכז העיר. "המשטרה יכולה לברר זאת על ידי איכון הטלפון הנייד שלו", אמר הפרקליט, והוסיף: בסופו של דבר תיווכחו כולכם שהמעצר הזה נועד לצרכי תקשורת".

החשוד בלינץ' בירושלים, אוגוסט 2012. עומר מירון
בכלל מתנגד למעשים כאלה. החשוד מגיע לדיון בהארכת מעצרו, היום/עומר מירון

הסנגור תקף את התנהלות המשטרה בתיק ואמר כי זה אינו המקרה הראשון שבו המשטרה עוצרת אדם ללא ראיות מבוססות. "אף אחד לא מסר שום עדות שקרית לגביו ואף אחד לא הפליל אותו בשום דרך שהיא. הוא לא היה שם", טען עטרי.

הוא הוסיף כי החשוד, שאינו קשור לקטטה שאירעה, הפריד בין הצדדים. "זה בהחלט יכול ללמד על האופי שלו, הוא אדם רודף שלום ואין לו שום עבר פלילי. הוא מעולם לא נעצר ולא נחקר על ידי המשטרה כחשוד".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

פעילים חברתיים: "הממשלה אחראית ללינץ'"

פעילים חברתיים קיימו אמש צעדה למקום האירוע, במחאה על מה ה"לינץ'" שעשו בצעיר הערבי לדבריהם, על רקע לאומני. באירוע המחאה תחת הכותרת "צעדה לכיכר ציון: ממשלת הון וגזענות – אחראיות לאלימות", קשרו פעילי ארגונים שונים בין האירוע האלים לבין המחאה החברתית המתמשכת על יוקר המחיה.

לקריאה נוספת:
צעיר ערבי הוכה בירושלים: "לינץ' עם שנאה בעיניים"
ה"לינץ'" נגד ערבים בירושלים: נעצר חשוד יהודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully