וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ביצע מעשה מגונה בנערה חרדית שהכיר ברשת

קובי מנדל

19.8.2012 / 13:23

הנאשם, שהזדהה בצ'אטים באינטרנט כבחור בן 26, איים על הנערה במספר מקרים ואילצה לבצע מעשים מיניים, אחרת ידווח על הקשר ביניהם לבני משפחתה. לבסוף סייעה הנערה לחשיפתו

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד נואף עתאמנה, בן 52 מכפר קרע, בגין ביצוע מעשה מגונה בקטינה חרדית בת כ-16 שלא בהסכמתה, סחיטה באיומים, הטרדה טלפונית ואיומים.

על פי כתב האישום, בתחילת השנה החל עתאמנה להתכתב בצ'אט אינטרנטי עם הנערה, תוך שהוא מציג עצמו כצעיר כבן 26 בשם "אמיר". במהלך ההתכתבות ביניהם שכנע אותה הנאשם להפעיל את מצלמת האינטרנט בביתה ולחשוף בפניו את שדיה, והיא עשתה כן.

לאחר מכן איים עתאמנה על הקטינה באומרו כי צילם אותה חושפת את שדיה, ובאם לא תסכים לעשות זאת בכל פעם שיחפוץ, הוא יפרסם את התצלום שלה ואף ידווח על מעשיה להוריה. הנערה, שחששה מאוד מתגובת הוריה למעשיה אשר לא מקובלים כלל בקרב החברה החרדית, נאלצה להסכים לחשוף את שדיה בפני עתאמנה באמצעות מצלמת האינטרנט, בזמן שהוא כותב לה כי הוא מבצע בעצמו מעשה אוננות עד שהיה מגיע לסיפוקו.

איים לספר להוריה של הנערה על הקשר ביניהם

במסגרת הקשר בין השניים, שכלל התכתבות בצ'אטים ובאינטרנט, הם נפגשו פעמיים במלון שם קיימו ביניהם קשר מיני. באמצע חודש יולי, כאשר ביקשה הקטינה לסיים את הקשר עם עתאמנה, הוא אמר לה כי ברשותו תיעוד מצולם של מעשיהם ממצלמה שהייתה בחדר במלון בו שהו. הוא שוב איים על הקטינה כי אם לא תסכים להיפגש עמו הוא יפרסם את הצילומים ואף יצור קשר עם הוריה ואחותה ויספר להם על הקשר ביניהם, ויעביר להם את הצילומים ותכתובות המיילים שברשותו.

בעקבות האיומים הרבים והלחץ שהפעיל עתאמנה עליה, קבעה הנערה להיפגש עמו אך לבסוף לא הגיעה לפגישה. במקומה הלכה יחד עם אחותה ואמה להגיש תלונה במשטרה, ולאחר מכן המשיכה להתכתב עמו בעזרת אמה, וזאת במטרה לשכנעו להיפגש עמה שוב על מנת שהמשטרה תוכל לעלות על עקבותיו. בסוף יולי הגיעה הקטינה לפגישה עם עתאמנה על פי דרישתו, ובתחילת המפגש הוא נעצר על ידי משטרת ישראל. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בנושא:
חשד: פלסטיני אנס נערה בת 16 באזור זכרון יעקב
החשודים באונס בדרום תל אביב: "הסכימה ליחסי מין תמורת כסף"
בוטל סעיף האישום התקדימי בשל "אונס וירטואלי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully