וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשודים באונס בדרום תל אביב: "הסכימה ליחסי מין תמורת כסף"

16.8.2012 / 19:12

החשודים טוענים כי האישה, שעובדת במכון עיסוי ומין, הסכימה לקיים איתם יחסי מין תמורת 150 שקלים. בימים הקרובים תערוך המשטרה עימות בין החשודים לבין המתלוננת

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

חשוד נוסף באונס בדרום תל אביב: המשטרה עצרה אחר הצהריים (חמישי) אזרח זר נוסף מאריתראה בחשד למעורבות באונס תושבת כפר סבא בת 38 אתמול בבוקר ברחוב המסגר בעיר. החשוד, בשנות ה-20 לחייו, נלקח לחקירה במשרדי מרחב יפתח בדרום תל אביב והמשטרה תבקש מחר להאריך את מעצרו בבית משפט השלום.

לפי גרסתם של הנאשמים, האישה, העובדת במכון עיסוי ומין, הסכימה לקיים יחסי מין איתם בתמורה לסכום של 150 שקלים. הם מכחישים שהם אנסו אותה וטוענים כי יחסי המין היו בהסכמה. המשטרה צפויה לקיים עימות בימים הקרובים בין המתלוננת לבין שני החשודים.

לפי גרסתה, אתמול בשעות הבוקר היא ירדה מאוטובוס שהביא אותה מכפר סבא לרחוב המסגר בתל אביב, אז ניגשו אליה שני החשודים וביקשו את עזרתה עם תינוק באחד הבניינים הנטושים ברחוב. היא התלוותה אליהם ובשלב מסוים השניים גררו אותך לתוך מבנה, אז, לדבריה אנס אותה אחד החשודים שנעצר אחר הצהריים, בעוד השני מתצפת. היא ניסתה להימלט ואז ניסה החשוד השני (שנעצר הבוקר, מ.ש) לאנוס אותה אך לא הצליח והיא נמלטה מהמקום. היא התקשרה לחברה שהגיעה למקום ויחד הן הלכו להתלונן במשטרה על האירוע. האישה נלקחה לבדיקות ולקבלת טיפול רפואי בבית החולים בילינסון בחולון כשעל גופה סימני חבלה.

חשד: אזרחים זרים ביקשו עזרה מישראלית - ואנסו אותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully