וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שיא עולם חדש ביידוי טלפונים סלולריים

19.8.2012 / 12:41

גם אחרי האולימפיאדה עדיין ניתן לחזות בשיאי עולם מרגשים. בעיר הולדתה של נוקיה בפינלנד נקבע שיא העולם ביידוי טלפונים: 101 מטרים. השיאן התכונן לתחרות בכך ש"שתה אתמול"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

בסבונלינה שבדרום מזרח פינלנד, העיר בה נוסדה נוקיה, התקיימה בסוף השבוע אליפות העולם ביידוי טלפונים ניידים, זו השנה ה-12 ברציפות. המשתתפים מכל רחבי הגלובוס התחרו בשלוש קטגוריות: השלכה המסורתית מעל הכתף במטרה לשגר את הטלפון רחוק ככל האפשר, קטגוריית ה-"פריסטייל", בה מקבלים המתחרים נקודות על יצירתיות ואסתטיות, וקטגוריה נוספת לילדים מתחת לגיל 12.

בין המשתתפים בתחרות היו גם שלושה סטודנטים מארצות הברית. "זה מאוד מעניין, וזה כיף", אמר אחד מהם. "זה ללא ספק הדבר הכי מטופש שעשיתי בכל ימי חיי", אמר חברו. מסתבר כי לתחרות יש גם מסר מאחוריה, כך טוענת מארגנת התחרות, כריסטין לונד. "המודעות לסביבה נקייה ולדאגה לכוכב שלנו גדלה, ולכן לדעתי אנשים חושבים ברצינות כיצד להשתמש בטלפונים הניידים הישנים שלהם", סיפרה.

את המקום הראשון בתחרות המוזרה קטף מתמודד מקומי, שעשה זאת בסטייל: הפיני העיף את הטלפון למרחק של 101 מטרים ו-46 סנטימטרים - שיא עולמי חדש. כנשאל המנצח האם התאמן על הזריקה לפני התחרות השיב שעשה זאת פעם אחת בלבד. כנשאל כיצד התכונן, השיבה אחת מחברותיו כי "הוא שתה אתמול". מארגני התחרות ביקשו לציין כי בסיום התחרות מועברים כל הטלפונים למחזור.

לקריאה נוספת
ניסה להתקשר מהסלולרי - והתחשמל למוות
לונדון: קפצה לפסי רכבת להציל סלולרי - ונדרסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully