וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון: קפצה לפסי רכבת להציל סלולרי - ונדרסה

במהלך ויכוח עם בן זוגה על הרציף, נפל הטלפון הנייד מידה של שרלין פיקרינג בת ה-23, אם לפעוט בן ארבע. החבר ניסה לעצור אותה, אך היא זינקה בעקבותיו, ונפגעה מרכבת שנסעה ב-100 קמ"ש

מחיר כבד למעשה פזיז: שרלין פיקרינג, בריטית בת 23 ואם לפעוט בן ארבע, איבדה את חייה ברגע, כשנדרסה למוות לאחר שקפצה לפסי הרכבת בתחנת ווימבלדון בלונדון בניסיון להציל את הטלפון הנייד שלה שנפל לשם. מותה הוכרז במקום. המקרה התרחש ביום ראשון בערב. לפי פרטי הסיפור המתפרסמים היום (שלישי) ב"דיילי מייל", פיקרינג הייתה בעיצומו של ויכוח עם בן זוגה, דניאל פיקט, כשהמכשיר נפל מידה. הוא קיפץ מספר פעמים על הרציף, ונפל לפסים. פיקט הפציר בחברתו להישאר על הרציף, אך תחנוניו היו לשווא - היא זינקה לפסים, ונדרסה בידי הרכבת שהגיעה במהירות של כ-100 קמ"ש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה"דיילי מייל" דיווח היום על המקרה הטראגי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני הזוג היו בדרכם חזרה לביתם בווסט מוסלי שבמחוז סארי, לאחר שצפו במשחק כדורגל בין קבוצות צ'לסי ופורטסמות'. במשטרה ובהנהלת הרכבת בוחנים כעת את הסרטונים ממצלמות האבטחה במעגל סגור, שככל הנראה תיעדו את המקרה במלואו. מקור המקורב לחקירה מסר ל"מייל" כי הסרטונים מאשרים את הפרטים: בני הזוג התווכחו, הטלפון נפל לפסים - ופיקרינג זינקה בעקבותיו. מהנהלת הרכבת נמסר כי "זו הייתה תאונה טראגית. לבנו עם בני משפחתה של האשה ההרוגה, בשעתם הקשה".

אביה החורג של פיקרינג, עם זאת, מסרב להאמין שבתו הביאה את מותה על עצמה. "בסרטונים רואים שהיא גחנה מהרציף", אמר האב, גאי פולינגטון, "אך ייתכן שלעולם לא נדע מה הייתה הסיבה לכך. טלפון מעולם לא נמצא". הוא הוסיף כי "שרלין הייתה האור של חיינו", וכי "עולמנו התנפץ לרסיסים".

"לעולם לא אשכח אותך", כתב פיקט, החבר, בעמוד הפייסבוק של פיקרינג. "לטובי (הבן הפעוט) היה מזל שהיה לו אותך בתור אמא. הוא גאה בך, והוא עוד יעשה אותך גאה".

לקריאה נוספת:
הרצליה: קפץ אל פסי הרכבת מול עשרות אנשים ונהרג
אוסטרליה: קפץ מול רכבת נוסעת - וניצל בדרך פלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully