וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן הבר: פרס חרג מגבולות תפקידו וצריך להתפטר

מי שהיה בעבר מנהל לשכתו של יצחק רבין הגדיר את התבטאותו של הנשיא נגד תקיפה באירן כחריגה מגבולות תפקידו ויעץ לו "להניח את המפתחות". "שייצא החוצה וייאבק למען דעותיו"

יח"צ - חד פעמי

האזינו לדברי הבר ב"גלי ישראל"

התבטאותו של נשיא המדינה, שמעון פרס, נגד תקיפה ישראלית באירן ממשיכה להכות גלים. איתן הבר, שהיה בעבר מנהל לשכתו של ראש הממשלה יצחק רבין, אמר היום (ראשון) בראיון לרדיו "גלי ישראל" כי "אחרי מעשה כזה - אין ספק שפרס חורג מגבולות תפקידו, הוא צריך לומר 'תודה ושלום' אחרי שהוא אמר את הדברים שנראים לו כנושאים ממדרגה ראשונה לחייה וביטחונה של מדינת ישראל".

עם זאת, הבר הוסיף כי הוא תומך באופן כללי בהבעת דעה, ואף יעץ לפרס לעשות זאת בהזדמנויות שונות - אולם "כיוון שהחריגה היא בממדים כמעט חד פעמיים מגבולות התפקיד, ואם הוא אכן מאמין בזה שהוא צריך להניח את המפתחות על השולחן, לצאת החוצה ולהיות שותף במאבק על דעותיו שלו".

גם אריה שומר, לשעבר מנכ"ל בית הנשיא בתקופת כהונתו של הנשיא עזר ויצמן, התייחס בראיון לאותה תחנת רדיו לדברי הנשיא פרס, ואמר כי "אם הוא מצא מקום לומר את הדברים האלה בפומבי כל-כך, יתכן וצריכה להיות מחשבה כזאת שיכול להיות שהוא צריך להתפטר".

לקריאה נוספת:
פרס על תקיפה אפשרית באירן: "ברור שלא נוכל לעשות זאת לבד"
בסביבת נתניהו תוקפים את פרס: "שכח את תפקידו"
ח"כים נעמדים לצד פרס: "מוטב לנתניהו שיקשיב לו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully