וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שנה וחצי נהרג בפיצוץ בלון גז בבית בניו יורק

מחקירה עולה כי המבנה הדו קומתי בלונג איילנד שנחרב כולו בפיצוץ אדיר לא היה חוקי. הורי התינוק, שמת בבית החולים, נפצעו ונזקקו לטיפול. השכנים נותרו בהלם: "זה הרג אותי"

תינוק בן שנה וחצי נהרג אתמול (שלישי) בפיצוץ אדיר שהחריב את ביתו בלונג איילנד, ניו יורק. מעט לפני הצהריים, שעון מקומי, החריד הפיצוץ את אחת השכונות השקטות באי וגרם לקריסתו המוחלטת של בית מגורים דו קומתי. באותה שעה נכחו בבית הורי התינוק – זוג צעיר, סוכן נדל"ן ושרברב, שנפצעו כתוצאה מהפיצוץ בנוסף לעשרה הולכי רגל שעברו במקרה במקום.

"אחד מהם הצליח להילחץ וכל הבגדים שלו היו מגואלים בדם, הוא דימם לגמרי מהפנים", סיפר אחד השכנים, אנתוני אסוודו. "האמא יצאה גם היא החוצה מבין ההריסות. היא הייתה מכוסה בדם וצרחה 'התינוק שלי בפנים! התינוק שלי בפנים!'". דייב גרנט שמע את הפיצוץ ממרחק של שבעה רחובות מהאזור והחיש צעדיו לשם. הוא שמע את קצין המשטרה שהגיע למקום צועק "אנחנו זקוקים לעזרה", וסיפר כי עזר להרים חלק מהגג שקרס כדי להציל אדם שנפגע.

כוחות משטרה וכבאות הגיעו למקום וניסו לתמרן בין ההריסות כדי לחלץ את הפצועים, כאשר הבית התפרק כולו לחתיכות עץ, קירות גבס וחומרי בנייה אחרים. קרלוס בסקוסנה, שכן נוסף, סיפר כי ראה את אחד המחלצים מוציא את התינוק מבין ההריסות. "זה פשוט הרג אותי", אמר בצער. מאוחר יותר נודע כי התינוק מת מפצעיו בבית החולים.

סיבת הפיצוץ עדיין נמצאת תחת חקירה, אך גורמים ברשויות מעריכים כי הסיבה היא פיצוץ בלוני הגז שהיו מחוץ למבנה.. בנוסף, פרנק קטלנו, העובד בארגון המעניק שירותי שיקום לבתים באזור סיפר כי בשבוע שעבר התפוצץ צינור באותו בית שגרם להצפה. "היו בעיות רבות בבית הזה, מצבו לא היה הכי טוב", אמר. עוד עולה מהחקירה כי מדובר במבנה שהוסב באופן בלתי חוקי לבית מגורים גדול בעל שמונה חדרים, והוא הושכר תמורת 300 דולר לחודש. לבעל הבית נשלחו עשרה זימונים לבית המשפט מאז ספטמבר 2011 והוא התחייב לשפץ את הבית ולהפכו לראוי למגורים עד חודש אוקטובר הקרוב.

לקריאה נוספת:
שנייה לפני פסח: בלון גז התפוצץ במפעל מצות
אישה נהרגה מפיצוץ בלון גז בכפר אבו סנאן שבגליל
פצוע קשה מפיצוץ בלון גז בבניין מגורים בחיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully