וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נהרגה מפיצוץ בלון גז בכפר אבו סנאן שבגליל

קובי מנדל

17.2.2012 / 5:21

פיצוץ בלון גז שגרם לשריפה הביא למותה של האישה בביתה בכפר הגלילי. רק ביום רביעי נהרגה תינוקת בשריפה שפרצה בביתה בראש העין, כנראה בשל קצר חשמלי

אישה נהרגה לפנות בוקר (שישי) בכפר אבו סנאן בעקבות פיצוץ של בלון גז, בעקבותיו פרצה שריפה בביתה. הפיצוץ אירע בבניין בן שלוש קומות הממוקם בין מתחם העסקים בכפר למתחם המגורים. שישה צוותים של שירותי הכיבוי הוזעקו למקום וחילצו את גופתה, והשתלטו על הלהבות לאחר שחלק מבית קרס. אחד השכנים שנחלץ לסייע לה נפגע באורח קל משאיפת עשן. חוקר דלקות הגיע למקום כדי לבדוק את נסיבות השריפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בימים האחרונים פרצו לא מעט שריפות בבתים ברחבי הארץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים האחרונים פרצו לא מעט שריפות בבתים ברחבי הארץ. אמש פרצה שריפה בבניין מגורים ברחוב העלייה 19 בתל אביב. 8 בני אדם נפצעו קל וכוחות של שירותי הכבאות השתלטו על השריפה במהרה.

ביום רביעי האחרון נפצעה אישה כבת 75 מירושלים באורח קשה בעקבות שריפה שפרצה בביתה שבשכונת גילה. צוות הכיבוי שהגיע למקום פרץ את דלת הדירה אפופת העשן, ומצא את האישה כשהיא מוטלת על הרצפה והיא מעורפלת חושים. הקשישה פונתה לבית החולים שערי צדק וכוחות הכיבוי השתלטו על האש שמוקדה היה בסלון הבית.

יום קודם, בשעות הלילה המאוחרת, פרצה שריפה בדירה בראש העין במהלכה נספתה תינוקת כבת שנתיים. על פי הערכה ראשונית של שירותי הכבאות, הסיבה לשריפה היא קצר חשמלי שאירע באזור המטבח, כנראה במקרר. בנוסף לתינוקת, נפגעו 23 מדיירי הבניין בן ה-4 קומות, ביניהם אמה של התינוקת.

עוד בנושא:
קשישה נפצעה באורח קשה בשריפה בדירתה בירושלים
"השריפה בראש העין נגרמה ככל הנראה מקצר חשמלי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully