וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בחילוץ כלב מנחל איילון: "שרד נגד כל הסיכויים"

מחלץ חיות מקצועי, בסיוע אגף התנועה במשטרת תל אביב, הצילו את חייו של הכלב הקטן שנקלע לנחל איילון בתל אביב ושהה שם כשלושה שבועות. "בתוך שבוע הוא היה גוסס ומת"

צילום: דוברות אגף התנועה, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

בתום חמישה ימי חיפושים, חולץ לפני כמה ימים כלב טרייר מעורב, כבן שנה וחצי, מנחל איילון, סמוך למחלף השלום בתל אביב. אנשי "תנו לחיות לחיות" הזעיקו את אבי קוזי, מחלץ חיות מקצועי, שבסיוע המשרד להגנת הסביבה ומשטרת התנועה הצליחו לחלץ את הכלב, לאחר שנוסעת ברכבת שהמתינה ברציף בתחנת השלום, דיווחה למשטרה כי שמעה נביחות מאזור הנחל, לא הרחק מהמסילה.

קוזי, ששמע כמה ימים קודם לכן על הכלב המשוטט בנחל, חיפש אחריו ואף פיזר לו מזון, הגיע מיד למקום. הוא השתלשל אל תוך הוואדי באמצעות חבל, וקשר אליו את הכלב בצורה שלא תסכן את בריאותו – כשהכל מתועד במצלמות המשטרה.

"הוא היה כחוש לגמרי ולפי המצב שלו נראה שהוא היה שם בין שלושה שבועות לחודש", סיפר קוזי בהתרגשות. "הכלב הזה גיבור אמיתי - שרד כנגד כל הסיכויים". לדבריו, אפשרות ראשונה היא שהכלב המסכן הושלך לנחל בזדון. עם זאת, קיימת גם אפשרות שהוא הגיע למקום בכוחות בעצמו, בטעות. "להערכתי, תוך שבוע עד עשרה ימים הוא היה גוסס לאט ומת. עם הגשם הראשון הוא היה נשטף".

קוזי, מנהל החברה להגנת החי בישראל, אימץ את הכלב הקטן לחיקו. "הוא חוגג אצלי בבית, בטן גב. הוא בריא לחלוטין. תחילה היה בתת משקל, אבל הוא עולה במשקל", אמר. "קראתי לו בונבון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully