וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את מי הוזעקו לחלץ אנשי הביטחון מההתנחלות עלי?

יהושע בריינר

8.8.2012 / 1:42

קריאה שהתקבלה על ינשוף שטובע במעיין סמוך להתנחלות הקפיצה את אנשי הביטחון של היישוב. הם העניקו לו טיפול ראשוני והזעיקו פקחים. והינשוף? כבר מתאקלם בגן החיות התנ"כי

לחילוץ הזה לא ציפו אנשי הביטחון של ההתנחלות עלי: ינשוף מקומי שמצא עצמו לכוד במעיין עין עוז הסמוך ליישוב הקפיץ את אנשי הביטחון המקומיים. הם העריכו כי הוא שהה במצב זה שעות רבות, לאחר שנתקע במקום במהלך הלילה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כנראה שחלק מביטחון האזור כולל גם הצלת חיות". רגעים לאחר חילוץ הינשוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כנראה שהינשוף ניסה לצוד בלילה ואיכשהו מצא עצמו לכוד בסולם", סיפר עמיעד כהן, רכז הביטחון של ההתנחלות. "לאחר שחילצנו אותו הנחנו אותו בקופסא וחיממנו אותו. הוא היה מבוהל מאוד ולאט לאט חזר לחיים". כהן הוסיף בהומור כי "כנראה שחלק מביטחון האזור כולל גם הצלת חיות". לאחר הטיפול הראשוני שהעניקו לו אנשי הביטחון, הם הזעיקו את פקחי רשות שמורות הטבע והגנים, שהעניקו לינשוף הפגוע טיפול רפואי, ובהמשך היום העבירו אותו אל גן החיות התנ"כי בירושלים.

איש רשות שמורות הטבע והגנים, מוטי שפי, שטיפל בינשוף, אמר כי לא נתקל במקרה דומה במהלך עבודתו. "נדיר מאוד שעופות דורסים כדוגמת ינשוף מוצאים עצמם טובעים בבריכות", אמר. "זוהי הפעם הראשונה שאני נתקל במקרה טביעה של ציפור שמקומה הוא על העצים או בשמיים. מצאנו את הינשוף חצי טבוע עם פגיעה בכנף ואפשר לבשר שמצבו טוב והוא מקבל טיפול ראוי בגן החיות בירושלים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר מתאקלם בביתו החדש בגן החיות התנ"כי בירושלים. הינשוף המבוהל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully