וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבאי לונדון נמאס: "אל תתקשרו כשחתול נתקע על עץ"

עלייה של 60% במקרי חילוץ חיות המחמד גרמה למכבי האש הבריטים לפנות לציבור ולבקש שיפעיל שיקול דעת: "בזמן הצלת חיית מחמד, הכבאים אינם זמינים למקרי חירום אמיתי"

ללוחמי אש באשר הם, חילוץ חיית מחמד שנתקעה על עץ כבר מזמן נהפכה למשימה שבשגרת העבודה שלהם. עם השנים, הדבר נהפך לנורמה גם עבור האזרחים, הרואים במכבי האש את הגורם שאליו יש לפנות במצבים שכאלה. אולם, כעת נמאס לתחנת מכבי האש בלונדון מתופעה זו, והם מאיצים בציבור לחשוב פעמיים לפני שהוא מחייג אליהם בנוגע להצלת חיות מחמד, כך דיווח אתמול (שני) "טלגרף" הבריטי.

במהלך ששת השנים האחרונות, חלה עלייה של 60% במספר המקרים הקשורים בחילוץ חיות מחמד בלונדון – כך שצוותי הכיבוי שם מתמודדים עם מקרה שכזה אחת ל-14 שעות בממוצע. במסגרת האילוצים התקציביים בכלל השירותים הציבוריים באנגליה, הוחלט בתחנת כיבוי האש של לונדון לפרסם מסר לציבור, בו הוא מתבקש להפעיל שיקול דעת ולזכור כי מדובר בשירותי "חירום".

אילוסטרציה. ShutterStock
"הגיעה העת לסיים את הסטיגמה. הצוותים שלנו מאומנים למקרי חירום"/ShutterStock

בין המקרים המוזרים שלוחמי האש בלונדון נאלצו להתמודד עמם בשנים האחרונות, נמצאים שימפנזה שנתקעה בארובה, גור כלבים שנקלע בתוך מכשיר אימונים ביתי, חתול שראשו נתקע בתוך תוף, איגואנה שנתקעה על גג של מגדל מגורים, כלב שנתקע בתוך כיסא גלגלים בדירה בעיר וכן שני כלבים שנתקעו יחדיו באסלת שירותים.

אחראי שירותי הכבאות בלונדון, רון דובסון, אמר כי "הגיעה העת לסיים את הסטיגמה. הצוותים שלנו מאומנים למקרי חירום, ולכן אם החתול נתקע על העץ, שירותי כיבוי האש לא צריכים להיות שיחת הטלפון הראשונה של האזרח". דובסון הוסיף כי "מטריד אותי יותר מכל, שבעת שלוחמי האש מצילים חיית מחמד, הם אינם זמינים למקרה חירום אמיתי".

לקריאה נוספת
צפו: הקיר קורס במפתיע, הכבאי הבריטי מגיב באדישות
פספסו את האיקס: כבאים חילצו צנחנים שנחתו על עץ
אבי קוזי: יום בחיי המלאך השומר של בעלי החיים
זרקו לו עצם: כלב חולץ מבור בחדרה במבצע מורכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully