וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ דיכטר יפרוש מהכנסת ויכהן כשר להגנת העורף

פנחס וולף

14.8.2012 / 1:28

לוואלה! חדשות נודע כי אין בכוונת דיכטר לפלג את קדימה, ובשל כך יצטרף לממשלה כשר לאחר שיפרוש מהכנסת. על פי הערכות, עשוי דיכטר להתמודד על מקום בכנסת הבאה מטעם הליכוד

ח"כ אבי דיכטר (קדימה) יכהן כשר להגנת העורף ויושבע ביום חמישי, זאת לאור בקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אהוד ברק, עמם נפגש אמש (שני) דיכטר.

לוואלה! חדשות נודע כי דיכטר לא מתכוון לפלג את קדימה ובכוונתו לפרוש מהכנסת ולהצטרף לממשלה כשר, במקומו של מתן וילנאי. הדבר יאפשר לו להתמודד על מקום בכנסת הבאה ברשימה קיימת, וההערכות הן כי לא מן הנמנע שתהיה זו סיעת הליכוד. את מקומו של דיכטר הפורש ימלא אחמד דבאח.

מסיבת עיתונים שאול מופז דיכטר פורש,מרץ 2012 .. נמרוד סונדרס
יפרוש מקדימה ויכהן כשר להגנת העורף. דיכטר ומופז/נמרוד סונדרס

מליאת הכנסת תתכנס ביום חמישי, בין היתר כדי לאשר את זהותו של השר החדש, שכאמור יחליף את וילנאי שישמש כשגריר ישראל בסין.

ההחלטה על מינויו של דיכטר מגיעה לאחר שאלוף (במיל') עוזי דיין דחה בימים האחרונים הצעה לכהן בתפקיד השר להגנת העורף והעדיף להמשיך בתפקידו כיו"ר מפעל הפיס. עוד פורסם. מועמד נוסף לתפקיד, ששמו הוזכר בעניין, היה ראש המוסד לשעבר, אלוף (במיל') דני יתום.

דובר מפעל הפיס מסר כי "יו"ר מפעל הפיס, האלוף (במיל') עוזי דיין רואה במפעל הפיס מפעל לאומי-חברתי מן המעלה הראשונה. לפיכך, יש בכוונתו להמשיך ולעמוד בראש הארגון ולהתמודד עם האתגרים הניצבים בפני מפעל הפיס בעת הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully