וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ניסו לסחוט רב בארה"ב באמצעות נערות פיתוי

גלעד גרוסמן

13.8.2012 / 16:20

שי כהן וסיימון סוריאנו נאשמים כי שלחו לרב המתגורר בניו יורק תמונות עירום של אחת הנערות ואף הציעו לנערה 20 אלף דולרים כדי ליצור קשר עם הרב - במטרה לסחוט אותו

הותר לפרסום כי לבית משפט השלום בתל אביב הוגש היום (שני) כתב אישום נגד שני גברים ממרכז הארץ, בגין קשירת קשר לביצוע פשע וניסיון סחיטה באיומים. זאת, לאחר שלטענת הפרקליטות ניסו לסחוט רב בקהילה היהודית בניו-יורק באמצעות נערות פיתוי. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של אחד מהחשודים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד צחי הבדלי מפרקליטות מחוז תל אביב, ביוני השנה החליט שי כהן, בן 37 מבית דגן, לסחוט כספים מהרב ששמו נאסר לפרסום, אשר הייתה לו היכרות מוקדמת עמו. הוא צירף אליו לתוכנית את הנאשם השני, סיימון סוריאנו, בן 38 מתל אביב, אשר פנה אל נערת הפיתוי הראשונה. הנאשמים הציעו לנערת הפיתוי 20 אלף דולרים כדי ליצור קשר אינטימי עם הרב. היא יצרה קשר עם הרב וסיפרה לו שהיא מעוניינת לעבור גיור בישראל. בהמשך, שלחו הנאשמים ונערת הפיתוי לרב תמונות של הנערה בלבוש תחתון ובעירום חלקי.

אילוסטרציה. ShutterStock
שלחו לרב תמונות של הנערה בלבוש תחתון ובעירום חלקי./ShutterStock

בהמשך, נטען בכתב האישום, הציע כהן לנערה נוספת ליצור קשר אינטימי עם הרב כדי לצלמו ולסחוט אותו, ובתמורה הציע לה "משכורת לכל החיים". בהמשך קיימו השניים יחסי מין וצילמו זאת. לטענת הפרקליטות, כהן איים להפיץ את הסרטון בו צולם עם הנערה, וכמו כן איים לפגוע בבן זוגה של הנערה, שנמצא בארה"ב. לאחר מכן האישה יצרה קשר עם הרב, ושלחה לו דואר בו נכתב כי לפיו נוכח קשייה בישראל, ברצונה להגיע לניו יורק ולעבוד במועדון חשפנות במנהטן. בנוסף, שלחו הנאשמים לרב תמונה של האישה בבגד ים.

נערות הפיתוי התחרטו

על פי הנטען בכתב האישום, לפני כחודש התחרטה נערת הפיתוי הראשונה, הודיעה לנאשמים שאינה מעוניינת להמשיך בתוכנית הסחיטה, ואף שוחחה עם הרב וסיפרה לו על התוכנית. בעקבות זאת איים עליה כהן. כעבור כשבועיים פנתה הנערה השנייה אל המשטרה והודתה על ניסיון הסחיטה. לאחר שנחקר במשטרה, ניסה כהן להניע את האישה השנייה לחזור בה מהודעתה במשטרה, וביקש מאחד השוטרים להעביר לה מסר לפיו אם תחזור בה מתלונתה, הוא לא יפיץ את הסרטים עליה ברשת האינטרנט. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של כהן עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, ולשחרר את סוריאנו בתנאים מגבילים.

"מרשי מעולם לא סחט אף אחד", אמרה בתגובה פרקליטתו של כהן, עו"ד טלי גוטליב. "עובדה שהרב אותו טוענים שניסו לסחוט, לא נמצא ברשימת עדי התביעה ולא מסר כל תלונה", הוסיף גוטליב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully