וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: "נערות פיתוי" ניסו לסחוט גבר במיליון שקל

קובי דוד

20.4.2012 / 15:08

שתי צעירות מראש פינה חשודות כי תיעדו את הגבר מקיים עמן יחסי מין, ודרשו את הכסף כתנאי שלא יראה למשפחתו את הקלטת. האיש פנה למשטרה, שתכננה לשתיים עוקץ - והן נעצרו

עוקץ לעוקצות: שתי צעירות, חברות בנות 25 ו-28 מראש פינה חשודות כי ניסו לסחוט גבר, תושב הצפון, אותו תיעדו מקיים עמן יחסי מין, בסכום של מיליון שקלים. הגבר פנה למשטרה, אשר ביצעה לצעירות עוקץ, ואמש (חמישי) השתיים נעצרו, יחד עם גבר נוסף שסייע בסחיטה. השלושה הובאו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בנצרת.

על פי החשד, אחת מהנשים, אותה הכיר הגבר קודם לכן, הזמינה אותו לפגישה דיסקרטית בדירתה. במהלך המפגש בין השניים, החלה האישה לפתות את הגבר, והשניים קבעו להיפגש שוב. ביום שלמחרת, מיהרה הצעירה לספר לחברתה על כך שהצליחה במשימה ופיתתה את הגבר. השתיים מיהרו לקבוע מפגש נוסף, הפעם בצימר יוקרתי בראש פינה, אותו הן דאגו לרשת במצלמות וידאו נסתרות שיתעדו בזמן אמת את האקט המיני שתכננו לקיים.

כך, על פי התכנית, הגבר הגיע בשעה שנקבעה לו, פתח את הדלת והבחין באישה נוספת שנמצאה על המיטה. על פי החשד, תוך זמן קצר, פיתתה האישה את הגבר, והשניים קיימו אקט מיני לעיני המצלמות הנסתרות שהוצפנו בצימר. לבסוף, הם נפרדו לשלום תוך הבטחה שהיא לא תספר לאיש על מה שהתרחש.

באו כדי לקבל כסף ונעצרו

בתחילת השבוע, חברו שתי החשודות לגבר נוסף, תושב צפת בן 48 שהשתחרר מהכלא באותו היום, וסיפרו לו על תרגיל העוקץ שביצעו. על פי החשד, האסיר המשוחרר התקשר לקורבן העוקץ, ואיים עליו כי אם לא ישלם סכום של מיליון שקלים תוך זמן קצר, הם ישלחו לאשתו ולילדיו את הקלטת בה הוא נראה מקיים יחסי מין עם צעירה.

הגבר, שחשש למשפחתו, פנה לתחנת משטרת ירדן ואמש קבע פגישה עם שתי הנשים תוך שהוא מבטיח להן כסף תמורת התמונות והקלטת. צוות של שוטרים סמויים ליוו את הגבר לפגישה, וכאשר השתיים הגיעו כדי לקחת את הכסף, השוטרים עצרו אותן ולקחו אותן לחקירה בתחנת משטרת ירדן, יחד עם החשוד הנוסף. אחת החשודות הודתה בחקירתה במעשים, וסיפרה כי עשתה זאת כדי לסחוט ממנו כסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully