וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שידל נשים לשתף ילדיהן בתכנים מיניים ברשת

קובי מנדל

26.2.2012 / 12:44

תושב אזור המרכז נחשד כי יצר קשר עם נשים בצ'טים ופורומים באינטרנט, רכש את אמונן, ושידל אותן לשתף את ילדיהן במעשים מיניים. האמהות מכחישות. מעצרו הוארך ב-4 ימים

בית משפט השלום האריך היום (ראשון) את מעצרו של אברהם הורוביץ, בן 33, החשוד כי כי במשך תקופה ממושכת שידל נשים לבצע עבירות מין בילדים מתחת לגיל 14, וביצע עבירות כאלה בעצמו. בין החשדות המיוחסים לו: בעילת קטינה, מעשה סדום בקטין, מעשה מגונה בקטינה, התעללות מינית בחסר ישע וניסיון לשידול.

על פי החשד, יצר החשוד קשר עם נשים באינטרנט, רכש את אמונן והחל להתכתב עמן בנושאים בעלי אופי מיני. לאחר מכן ביקש מהן לשתף את ילדיהן במעשים מיניים כדי להגיע לסיפוק מיני.

הפרשה נחשפה בעקבות חקירה סמויה של ימ"ר מחוז חוף שהחלה לפני כחודשיים, בעקבות תלונת אישה בת 30 מאזור חיפה שהכירה את החשוד באינטרנט. החשוד שמע ממנה על אחיניותיה הקטינות, והציע לה להפגישן עם אחיניותיו לצורך מגע מיני. בעקבות כך, ניתקה האישה עימו מגע והתלוננה במשטרה. מפקד ימ"ר חוף, נצ"מ אלי אסייג, מסר לוואלה! חדשות כי בחקירה סמויה התברר כי מדובר בחשוד שכבר נחקר בעבר על מעשים דומים. הורוביץ נעצר לאחר ששתי אימהות שהכירו אותו אף הן באינטרנט התלוננו כי במסגרת הקשר עימו הוא שידל אותן לבצע מעשים מיניים בלידיהן, בגילאי 5-10, בנים ובנות. אחת האמהות אף נעצרה ושוחררה, וכל המעורבות בפרשה הכחישו בחקירתן כי הן נענו לבקשותיו, והורוביץ עצמו המשיך לשמור על זכות השתיקה.

המשטרה מבקשת מהציבור ובעיקר לנשים שחוו מעשים דומים ליצור קשר עם נציג יחידת נוער חשיפה בטלפון: 050-6275609.

עוד בנושא:
רב מהשרון חשוד באונס, מקורביו: "נסיון להדיחו"
התערטל באולפנה, ונפצע בנפילה מהגג כשברח מהבנות
אישום: אנס את בתה של חברתו כשאמה עבדה בלילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully