וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגין הניף תמונה של ברק במדים נאציים - ונעצר

12.8.2012 / 22:37

בהפגנה שהתקיימה מול ביתו של שר הביטחון קראו כמה עשרות משתתפים נגד תקיפה ישראלית באירן. גבר כבן 70 נעצר לאחר שהניף את תמונת ברק כשהוא לבוש במדי אס.אס, ונלקח לחקירה

כ-120 בני אדם הפגינו הערב (ראשון) מחוץ לביתו של שר הביטחון אהוד ברק בפינת הרחובות אבן גבירול ושאול המלך בתל אביב, בקריאה לא לתקוף באירן. במהלך ההפגנה עוכב לחקירה מפגין כבן 70 אשר החזיק תמונה של שר הביטחון במדי אס.אס.

שוטרי תחנת מרחב ירקון עיכבו את החשוד לחקירה בתחנת לב תל אביב. בתום חקירתו תחליט המשטרה האם לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו.

חלק מהמפגינים מול ביתו של שר הביטחון היו פעילים המזוהים עם המחאה למען צדק החברתי. בשלב בו הגיח הגבר שהניף את השלט של ברק במדים הנאציים היו במקום כמה עשרות מפגינים, שקראו קריאות מתוך בית עץ בין שני בניינים.

ביום חמישי שלחו אנשי רוח ובכירים באקדמיה, לצד סופרים ואמנים שונים, גילוי דעת לראש הממשלה בנימין נתניהו, לשרי הממשלה ולנשיא המדינה שמעון פרס, בנוגע לתקיפה באירן. נוסח המכתב פורסם תחת הכותרת "דגל שחור", ונטען בו שמעל התכנית - שלפי פרסומים שונים מקדמים ראש הממשלה ושר הביטחון, אהוד ברק – מתנוסס דגל שחור.

ביום שני האחרון הפגינו עשרות בני אדם מול משרד הביטחון בתל אביב בקריאה "לא להפציץ. לדבר", בהקשר של מניעת מלחמה באירן. "הדרך שלנו להגיע למצב שבו אנחנו בטוחים שהירושימה ונגסאקי לא יקרו שוב הוא הדרך של פירוק העולם מנשק להשמדה המונית", אמרו המפגינים. מפגינה אחרת הוסיפה: "באנו לזכור את ההפצצה על הירושימה ונגסקי. בישראל אי אפשר לדבר רק על זה בלי התקיפה שמתכננים לנו נתניהו וברק על אירן, ואנחנו נתנגד לתקיפה הזאת".

לקריאה נוספת:
מפגינים נגד תקיפה באירן: "לעצור את תופי המלחמה"
אנשי רוח: "דגל שחור" מעל התוכנית לתקיפה באירן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully