וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגינים נגד תקיפה באירן: "לעצור את תופי המלחמה"

הערפל סביב האפשרות של תקיפה באירן מטריד רבים, ועשרות יצאו להפגין מול משרד הביטחון בתל אביב בדרישה ממהמשלה לא לתקוף. "הדרך היא פירוק העולם מנשק להשמדה המונית"

צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד

עשרות בני אדם הפגינו הערב (שני) מול משרד הביטחון בתל אביב בקריאה "לא להפציץ. לדבר", בההקשר של מניעת מלחמה באירן. "הדרך שלנו להגיע למצב שבו אנחנו בטוחים שהירושימה ונגסאקי לא יקרו שוב הוא הדרך של פירוק העולם מנשק להשמדה המונית", אמרו המפגינים. מפגינה אחרת הוסיפה: "באנו לזכור את ההפצצה על הירושימה ונגסקי. בישראל אי אפשר לדבר רק על זה בלי התקיפה שמתכננים לנו נתניהו וברק על אירן, ואנחנו נתנגד לתקיפה הזאת".

תמונות הפגנה לא למלחמה עם איראן. דרור עינב
"נתנגד לתקיפה שמתכננים לנו ביבי וברק". המפגינים, הערב/דרור עינב

המפגינה הוסיפה כי "כשהם אומרים שכל האופציות על השולחן, הם מתכוונים לסנקציות ומלחמה, ולרגע הם לא מזכירים שהם הוזמנו לשיחות בהלסינקי שהמטרה שלהן היא פירוז המזרח התיכון מנשק להשמדה גרעינית: אטומי-ביולוגי-כימי".

מפגין נוסף אמר: "אירן זה מפחיד וגרעין זה מפחיד. אני קורא לכל אזרח ואזרחית שרואה מה קורה כאן לבוא ולהגיד לממשלה - לפני ועדת החקירה שכבר נתניהו מתנדב לדבר בה, לפני ההרוגים, לפני שנאבד את בעלות בריתנו ואת המוסר שלנו – לבוא ולעצור את תופי המלחמה של הממשלה הזאת". לדבריו, תקיפה צבאית באירן לא תבטיח אירן לא גרעינית, אלא תבטיח שלא יהיו שיחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
תמונות הפגנה לא למלחמה עם איראן. דרור עינב
לעצור של הממשלה הזאת". המפגינים, הערב/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully