וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נרקומנית ניסתה לגנוב תרופות מניידת מד"א

קובי מנדל

12.8.2012 / 1:58

חובשת מד"א איתרה את החשודה, אשר על פי החשד פרצה לרכב בעת שהצוות טיפל במקרה חירום בחיפה, ולאחר מרדף הצליחה להשתלט עליה. "במזל הגעתי לפני שתרופות מצילות חיים נגנבו"

אישה נתפסה אמש (שבת) על ידי חובשת רפואת חירום במגן דוד אדום, בעת שעל פי החשד ניסתה לגנוב מזרקים ותרופות מניידת טיפול נמרץ בחיפה. החובשת הצליחה להשתלט על החשודה, ככל הנראה נרקומנית, ולהעבירה לידי המשטרה. "במזל הגעתי לפני שציוד ותרופות מצילות חיים נגנבו", סיפרה החובשת, סבינה טבשי, לוואלה! חדשות.

המקרה אירע בשעות הערב, כאשר סבינה, חובשת במד"א זה 15 שנים, הגיעה בניידת טיפול נמרץ לרחוב העלייה השנייה בחיפה בכדי לטפל באישה מבוגרת שסבלה מתחושת לחץ בליבה. לדברי מד"א, לאחר טיפול ראשוני שהוענק לאישה בביתה, ניגשה סבינה אל הניידת והופתעה לראות כי היא נפרצה - ובתוכה נרקומנית אשר הופכת את תוכנה על מנת להשיג מזרקים ותרופות שישמשו כסם בעבורה.

כשהבחינה החשודה כי אותרה, היא החלה להימלט ולאחר מרדף קצר הצליחה סבינה להשתלט עליה ולהזעיק למקום ניידת משטרה. עם הגעתם של השוטרים למקום, הועברה החשודה לידיהם והוגשה נגדה תלונה במשטרה. ניידת טיפול נמרץ נוספת, שהתפנתה בבית החולים רמב"ם בעיר באותה העת, פינתה את החולה של הצוות לבית החולים ומצבה מוגדר קל ויציב.

לדברי סבינה, היא איננה בטוחה מי הייתה מופתעת יותר בעת המקרה - החשודה שפרצה לרכב ואותרה, או היא עצמה - אשר הבחינה בה לפתע בחושך. "במזל הגעתי בזמן ועצרתי את הפורצת, לפני שציוד ותרופות מצילות חיים נגנבו מניידת טיפול נמרץ פעילה שנמצאת בכוננות", סיפרה. תמ"ג שמעון ביטון, מנהל מרחב כרמל, שיבח את סבינה על קור רוחה ועל מאמציה לתפוס את הפורצת לפני שנגרם נזק ולהעבירה לידי רשויות החוק. "אנו רואים בחומרה כל ניסיון לפגוע בפעילות הצלת החיים של צוותי מד"א וכולי תקווה כי רשויות החוק ימצו עימה את מלוא חומרת הדין", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully