וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הרצח בחולון - חיסול חשבונות בין עברייני סמים

26.7.2012 / 2:11

במשטרה בודקים האם יש קשר בין חיסול הצעיר אמש בשדרות דב הוז בעיר על ידי אופנוען, לחיסולו של העבריין רומן קדינסקי לפני כחודשיים, כחלק ממאבק שליטה על הפשיעה באזור

צילום: דניאל בוק עריכה: טל רזניק

במשטרה חושדים כי חיסול הצעיר שנורה למוות אמש (רביעי) בחולון קשור לחיסול אחר שאירע בעיר בחודש מאי האחרון, וזאת במסגרת מאבק שליטה על תחום הסמים והפשיעה באזור. אמש, כאמור, חוסל צעיר בן 27 בשדרות דב הוז בעיר, כאשר רוכב אופנוע הופיע לפתע בפיצרייה "פיצה-קיד", ופתח באש לעבר הקורבן, שנפגע באורח אנוש מפגיעות בפלג גופו העליון, הובהל לבית החולים וולפסון ושם מת מפצעיו. כמו כן, אדם אחר שנקלע למקום נפצע באורח קל בתקרית, ופונה אף הוא לקבלת טיפול בבית החולים וולפסון. החקירה הוטלה על צוות חקירה מיוחד של מרחב איילון.

חשד לחיסול: צעיר נורה למוות בחולון על ידי אופנוען

צעיר נורה למוות על ידי אופנוען בחולון. דרור עינב
זירת האירוע, אמש/דרור עינב

במשטרת מחוז תל אביב פתחו מיד בחקירה ונמצא כי קורבן החיסול הוא תושב חולון שהתגורר בסמוך לפיצרייה ושבאחרונה ניסה לחזק את מעמדו בתחום הפשיעה בעיר. עם היוודע זהות הנרצח, נבדק כיוון החקירה כי מדובר ב"חיסול חשבונות" בעקבות חיסולו של רומן קדינסקי בחודש מאי בביתו בבת ים.

קדינסקי חוסל לפני כחודשיים בעודו שוהה במעצר בית, על ידי אלמוני שטיפס על קירות הבניין בו שהה וירה בו דרך אחד מחלונות הבית. בית המשפט שחרר את קדינסקי למעצר בית, לאחר שנעצר בגין עבירות סמים והחזקת נשק. בעקבות הרצח, הוקם במרחב איילון של מחוז תל אביב צוות חקירה מיוחד בפיקודו של ניצב-משנה יהודה דהאן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

צפו במיקום האירוע בחולון:

קצין החקירות במרחב איילון, סגן-ניצב, עופר דגן, סיפר מוקדם יותר לוואלה! חדשות כי "סמוך לשעה 21:20 התקבלה הודעה במוקד המשטרה על יריות ברחוב דב הוז בחולון. כוחות ההצלה פינו תושב חולון בשנות ה-20 חייו שנורה באורח קשה לבית החולים וולפסון בעיר וכעבור מספר דקות נקבע מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully