וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני נערים וגבר נפצעו באורח קל מירי ביפו

26.7.2012 / 8:27

כשעתיים לאחר שצעיר נורה למוות בחולון, נפצעו באורח קל ביפו גבר בן 41, צעיר בן 19 ונער בן 14. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בסכסוך שכנים. נעצר חשוד בירי

צילום: אבי כהן עריכה: טל רזניק

גבר בן 40, צעיר בן 19 ונער בן 14 נורו ונפצעו אמש (רביעי) באורח קל ברחוב שמואל בן עדיה ביפו. שוטרי מרחב יפתח במחוז תל אביב ערכו סריקות באזור ועצרו אדם החשוד שירה בשלושה. צוותי מד"א ממרחב דן שהוזעקו למקום פינו את שני הנערים לבית החולים וולפסון בחולון. הגבר פונה לבית החולים איכילוב בתל אביב. השלושה נפגעו בגפיים התחתונות.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הרקע לירי הוא ככל הנראה סכסוך בין שכנים. מפקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב אהרון אקסול, הגיע למקום יחד עם מפקד מרחב יפתח, ניצב-משנה דוד גז. ככל הנראה שלושת הנפגעים ישבו במרפסת ביתם כשנורו לעברם היריות.

מפקד המרחב גז אמר בזירת האירוע: "הרקע לירי הוא ככל הנראה סכסוך בין משפחות. אנחנו לא חושדים שיש קשר בין האירוע לבין החיסול שאירע בחולון".

כמאל אגבריה, יו"ר ועד שכונת עג'מי ביפו, אמר כי "מצער מאוד שאירוע כזה מתרחש, במיוחד בחודש הרמאדן. אני מכיר את המשפחה וקשה לי לתאר את מה שעובר עליהם. רוב התושבים לא מרגישים שיש קשר טוב בין המשטרה לביניהם".

חולון: צעיר נורה למוות בפיצריה

כשעתיים לפני כן, גבר בשנות ה-20 לחייו נורה למוות בשדרות דב הוז בחולון. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום טיפלו בו, ופינו אותו במצב אנוש לבית החולים וולפסון בעיר, שם מת מפצעיו.

שוטרי מחוז תל אביב הגיעו לזירת האירוע, פיצריית "פיצה-קיד" בעיר, ופתחו בחקירת נסיבות האירוע. מחקירה ראשונית עולה כי האיש נורה על ידי אופנוען שהגיע למקום, ירה בו ונמלט מהמקום. כמו כן, אדם אחר שנקלע למקום נפצע באורח קל בתקרית, ופונה אף הוא לקבלת טיפול בבית החולים וולפסון.

לקריאה נוספת:
חשד לחיסול: צעיר נורה למוות בחולון על ידי אופנוען

עדכון ראשון: 23:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully